شنبه 14 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی دولت گفت: اقدامات تروریستی دشمنان بی‌پاسخ نخواهد ماند. شهدای اخیر را باید شهدای تروریسم رسانه‌ای دانست.

وب‌گاه عصر ایران

اندیشکده آمریکایی: "الهام علی اف" باید بداند همان طور که گرجستان "ساکاشویلی" و عربستان "بن سلمان" در برابر روسیه و ایران تنها ماندند، در صورت تشدید تنش بین باکو و تهران، واشنگتن حمایت خاصی از جمهوری آذربایجان به عمل نخواهد آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمال‌الدین نقاش شخصیت اصلی نوولای «درخت خون» است. برای معرفی «درخت خون» باید دست گذاشت روی نثر مسجع و زبانی که به فراخور زمان قاجار انتخاب شده؛ سه زاویه‌ی دید در «درخت خون» داستان را روایت می‌کند: اول‌شخص، سوم‌شخص و در آخر دوم‌شخص خطاب به خود. در ابتدای داستان جمال‌الدین را این‌طور می‌شناسیم: شکست‌خورده، ناامید و در فکر مرگی خودخواسته.

خبرگزاری دانا

منابع عراقی اعلام کردند که فرودگاه بغداد مجددا دچار آتش سوزی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت نوشت: از شب گذشته رسانه‌های ضد انقلاب ادعا کردند جوانی در تجمعات چهارشنبه شب تبریز کشته شده است در حالی که بر اساس گزارش اورژانس آذربایجان شرقی این جوان به نام «علی عراقی» شامگاه بیست و چهارم آبان بر اثر سقوط از ساختمان در تبریز جان باخته است

خبرگزاری مهر

اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: حال 2 نفر از مجروحان حمله تروریستی شهرستان ایذه وخیم است.

خبرگزاری مهر

تبریز - شامگاه بیست و چهارم آبان جوانی به نام علی عراقی بر اثر سقوط از ساختمان در تبریز جان باخت و اکنون رسانه های معاند به دنبال کشته سازی جدید هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: در پی جنایت تروریستی در شهرهای ایذه و اصفهان، 6 تن از مداحان و سخنرانان کشور در فضای مجازی واکنش نشان دادند و این اقدامات را محکوم کردند.

وب‌گاه عصر ایران

در این حادثه، 10 نفر مصدوم شده‌اند که دو نفر از مصدومان جزو نیروهای بسیج و دو نفر هم از نیروهای فراجا بوده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران29 هزار و 446 تومان (بیست و نه هزارو چهارصد و چهل و شش تومان) اعلام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تسنیم نوشت: شهرستان بوکان در آذربایجان‌غربی، 2 شب ناآرام و با حال و هوای اغتشاش را پشت سر گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: 3 نفر از عوامل اصلی اغتشاشات روز گذشته شهرستان ایذه دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یحیی صالح طبری گفت: این حادثه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان، 100 متر پایین از خروجی احمدآباد مستوفی رخ داد. وی افزود: زمان تماس با اورژانس، 2 و 55 دقیقه بامداد پنج شنبه بود که سریعاً 3 دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام می‌شود. صالح طبری گفت: این حادثه 8 مصدوم داشته است که 3 نفر آن‌ها به بیمارستان شهدای هفتم تیر و 5 نفر هم به بیمارستان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیماری‌های مادرزادی قلب در صورت حاد بودن به محض دنیا آمدن نوزاد مشخص می‌شوند، اما برخی بیماری‌های مادرزادی قلب و عروق ممکن است تا زمان بلوغ و یا میانسالی هم مشخص نشود

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به سناریوی کشته سازی و دروغ پراکنی رسانه‌های ضد انقلاب گفت: متاسفانه در این شهرستان برخی‌ها فریب تبلیغات و موج سواری دشمنان معلوم الحال کشور را خورده و دست به اقداماتی زدند که خوشایند نبود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسوول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان هرگونه حمله تروریستی به حوزه بسیج در اصفهان را تکذیب کرد.