شنبه 14 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه 55 آنلاین

داعش مسئولیت حادثه تلخ دیشب ایذه را برعهده گرفت

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای دو روز آخر هفته به سراغ پخشِ نوستالژی‌های طنازانی همچون حمید لولایی، علیرضا خمسه و حمید جبلی رفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل دادگستری خوزستان از بازداشت3 نفر از عوامل اصلی حوادث شهرستان ایذه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اطلاعیه‌ای منتسب به گروه ترویستی داعش در فضای مجازی مسئولیت عملیات تروریستی شامگاه چهارشنبه ایذه را برعهده گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی ایذه، دستور داد تا همه امکانات لازم برای رسیدگی به مجروحان این حادثه فراهم شود.

خبرگزاری دانا

نوع واکنش و رفتار مقامات اوکراینی به شلیک موشک به خاک لهستان، نگرانی‌ها را نسبت به گسترش جنگ اوکراین و رویارویی مستقیم روسیه و ناتو، افزایش می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از کیان نیک‌پور، کودک 9 ساله‌ای که در حمله تروریستی ایذه به شهادت رسید./ ایرنا

خبرگزاری خبرنگاران جوان

روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر نا امید شدن آمریکا از اغتشاشگران، گل اقتصادی با جام جهانی و حمله تروریستی در ایذه و اصفهان پرداخته اند.

خبرگزاری دانا

منابع ترکیه ای گفتند که مظنون حمله تروریستی استانبول در سوریه بازداشت شد.

وب‌گاه فرارو

مسوول روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با تکذیب هرگونه حمله تروریستی به حوزه بسیج در اصفهان گفت: اطلاعیه منتشر شده از سوی سپاه کذب است و جزئیات تکمیلی از رسانه های رسمی متعاقبا اعلام خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور ضمن تسلیت به خانواده شهدای حمله تروریستی در ایذه، به استاندار خوزستان دستور داد اقدامات دستگاه‌های امنیتی و انتظامی را برای شناسایی و بازداشت عاملان و آمران این واقعه پیگیری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع ترکیه ای گفتند که مظنون حمله تروریستی استانبول در سوریه بازداشت شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حوالی ساعت 21 امشب چهارشنبه در منطقه خانه اصفهان دو نفر موتورسوار به سمت نیروهای مدافع امنیت مستقر در خیابان رگبار می بندد. در این حادثه تروریستی دو بسیجی با نام‌های محسن حمیدی و محمدحسین کریمی در صحنه تیراندازی به شهادت می‌رسند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا از پیام های رئیس جمهور و رئیس مجلس درپی «حمله تروریستی» ایذه خوزستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از مجروحان حادثه تروریستی ایذه به شهادت رسید. عصر روز گذشته 25 آبان ماه در پی یک حمله تروریستی به بازار ایذه، پنج نفر شهید و 10 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حمله تروریستی در ایذه و اصفهان، برای اعتصاب اجباری، تروریست‌ها مشغول کارند، آمریکا از اغتشاشگران ناامید شد دوباره برای مذاکره به التماس افتاد، از جمله تیترهای روزنامه ها در روز پنجشنبه 26 آبان است.