شنبه 14 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

شهردار تهران گفت: سطل‌های زباله نه 5 میلیون تومان قیمت دارد، نه 20 میلیون؛ نجات در راستگویی است، سطل‌های زباله 7 میلیون قیمت دارند و دقیقش همین رقم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی، از آماده باش نیروهای امدادی در 9 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با قدردانی از مواضع اصولی کشور روسیه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد و با انتقاد از اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا و برخی از کشورهای غربی گفت: آنها با استفاده ابزاری از واژه حقوق بشر در حقیقت حقوق انسان‌ها را پایمال می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

وظیفه داریم صدای معترضان را بشنویم. معترضین براساس قانون اساسی باید بیایند حرفشان را بزنند و مطلب شان را بگویند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انجمن آشوریان تهران در بیانیه ای حوادث و اغتشاشات اخیر که موجب بر هم خوردن نظم و امنیت عمومی شد را محکوم کرد.

خبرگزاری مهر

در جلسه هیئت وزیران به ریاست رئیس جمهور آئین‌نامه اجرایی بند (چ) ماده (64) قانون برنامه ششم توسعه در خصوص طرح ارتقای مشارکت فعالان اقتصادی در زنجیره تولیدی بین المللی را به تصویب رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عبدالرحمن الاحمد اعلام کرد، ریاض از امنیت و ثبات افغانستان حمایت کرده و تمامی نمودهای تروریسم و افراط گرایی را محکوم می‌کند.

خبرگزاری مهر

شهردار تهران از خسارت 500 میلیاردی به شهر طی اغتشاشات اخیر خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی فارس گفت: حجت‌الاسلام محمد زارع مویدی امام جماعت یکی از مساجد شهرک گلستان شیراز بود که شب گذشته بعد از نماز جماعت توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و معاون علمی در گفتگو فناوری ریاست جمهوری ونزوئلا بر مشارکت سیاسی و فرهنگی دو کشور تأکید کرد.

خبرگزاری دانا

سردار سالاری گفت: امروز بسیج میدان دار عرصه‌های سخت کشور بوده و شاه کلید کشور است، هر جا که لازم باشد، در عرصه‌های سخت و طاقت‌فرسا بسیج حضور پیدا کرده و خدمت‌گذاری می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: یک خودرو آتش نشانی با تجهیزات در این حوادث اخیر آتش گرفت و خسارت میلیاردی به ما وارد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان مجاهدین خلق، در ادعای "پیشرو، مردمی و مبارز بودن"، خدا را بنده نبود. دیگران را متهم می کرد و خود را خلقی ترین گروه می خواند.