شنبه 14 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با تصویب هیأت وزیران، مبلغ 6 هزار و یکصد میلیارد ریال اعتبار هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای جبران خسارات وارده ناشی از سیل دی ماه سال گذشته به بخش های مسکونی، کشاورزی و تأسیسات زیربنایی در شهرستان های استان هرمزگان، اختصاص یافت.

خبرگزاری دانا

نشست خبری اعلام برنامه هفته بسیج توسط سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ امروز توسط سردار محمود توکلی، معاون هماهنگ کننده سپاه تهران با اعلام برگزاری 77 عنوان برنامه، برای گرامیداشت این هفته برگزار شد.

خبرگزاری دانا

جهاد با دشمن همواره در این مرز و بوم هنر بی بدیل مردان میدان است فرقی هم نمی‌کند بر روی منبر باشند یا در کف میدان، در دمشق با داعش مبارزه کند یا در شیراز مقابل داعشیان وطنی.

وب‌گاه 55 آنلاین

طرح 16 غول کسب‌وکار تحت عنوان «اتحاد برای هوای پاک» که سال گذشته در اجلاس جهانی تغییرات آب‌وهوایی - کاپ 26- رونمایی شد، در اجلاس امسال با «خیز شرکت‌ها علیه آلودگی هوا» همراه شد. شرکت‌های بانفوذ برای نجات اقلیم دست به‌کار شده‌اند و معتقدند می‌توانند دولت‌ها را به مقابله با آلودگی هوا مجاب کنند. ابتکار عمل گوگل، زیمنس و ایکیا برای «هوا» تشریح شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آشوبگران این بار در استان گیلان به سراغ یک مدرسه ابتدایی رفتند و کلاس‌های درس را به آتش کشیدند!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر رفاه گفت: باتوجه به کمبود و نیاز به داروهای آنتی‌بیوتیک، تولید این داروها نسبت به سال گذشته 8 برابر شد. 32 تن مواد اولیه ساخت دارو از گمرک در حال ترخیص است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت بروزرسانی برنامه‌های عملیاتی مقابله با بحران در استان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های خدمات رسان برگزاری مانورهای فصلی را به طور جد پیگیری کنند.

وب‌گاه فرارو

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان گفت: این فرد ضمن اشغال کردن خطوط امدادی 115، با دادن شرح حال کاذب و غلط آمبولانس اورژانس 115 را با شرح بیمار اورژانسی به درب منزل خود می‌کشاند.

خبرگزاری دانا

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی محدودیت‌های ترافیکی پیش‌بینی شده برای جاده‌های کشور در آخر هفته را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساختمان گروه اسنپ واقع در خیابان سعدی در محله جردن قرار دارد. ساختمانی بزرگ و شکیل که ظهر 22 آبان شاهد فاجعه‌ای ناگوار بود که منجر به فوت یکی از کارمندان این گروه شد.

خبرگزاری مهر

خمام - آشوبگران این بار در استان گیلان به سراغ یک مدرسه ابتدایی رفتند و کلاس‌های درس را به آتش کشیدند!

وب‌گاه عصر ایران

1000 جلد از این کتاب‌ها توسط ایرانسل به این پویش اهدا شد و ایرانسل با همکاری مؤسسه میراث کهن گلونی، در توزیع این 3000 جلد کتاب، مشارکت کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر رفاه گفت: باتوجه به کمبود و نیاز به داروهای آنتی‌بیوتیک، تولید این داروها نسبت به سال گذشته 8 برابر شد. 32 تن مواد اولیه ساخت دارو از گمرک در حال ترخیص است.