شنبه 14 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی به غرب کشور و احتمال وقوع مخاطراتی همچون سیل و بسته شدن مسیر برخی روستاها خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران از تهیه شناسنامه و دفترچه برای ساختمان‌های شش طبقه به بالا در تهران خبر داد و گفت: این ساختمان‌ها به لحاظ ایمنی در سه دسته تقسیم می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرد میانسالی که مدتها بود برای اورژانس مزاحمت ایجاد می‌کرد با حکم جلب دادگاه بازداشت شد.

وب‌گاه الف

مدیر هماهنگی امور مناطق سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، کارکرد انواع پایگاه‌های پشتیبانی مدیریت بحران شهر تهران را تشریح و اعلام کرد که این سوله‌ها جای اسکان اضطراری نیست.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کار گفت: باتوجه به کمبود و نیاز به داروهای آنتی بیوتیک، تولید شرکت داروسازی فارابی به 3 میلیون عدد در ماه افزایش پیدا کرد. همچنین تولید این داروها در کارخانه‌ها از 3 میلیون به 6 میلیون رسید و نسبت به سال گذشته 8 برابر شد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 29 هزار و 145 تومان (بیست و نه هزارو صد و چهل و پنج تومان) اعلام شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2452 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 0.9 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

خبرگزاری مهر

رمان «آه» نوشته ساره دلفاردی توسط انتشارات آداش منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هوای تهران روز پنجشنبه در برخی ساعات ابری همراه با بارش پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما نیز امروز در پایتخت 17 و 9 درجه است.

وب‌گاه منیبان

سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه وضعیت جوی تهران طی روز پنجشنبه (26 آبان) ابری و همراه با بارش برف و باران خواهد بود، گفت: روز جمعه (27 آبان) وضعیت جوی آرام و آفتابی پیش‌بینی می‌شود، اما بارش برف و کولاک در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

وب‌گاه الف

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه گفت: شرایط ویژه‌ای برای افزایش حجم مبادلات تجاری ایران و روسیه فراهم شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و روسیه گفت: تمایل داریم که میزان صادرات خود را به روسیه ارتقا دهیم و برای این منظور و برای به اشتراک گذاشتن تجارب موفق خود در خنثی‌سازی و دور زدن تحریم‌ها و حذف ارزهای خارجی در مبادلات دو جانبه و ایجاد مناطق آزاد تجاری مشترک مصمم هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه 25 آبان ماه الی شنبه 28 آبان ماه 1401 را تشریح کرد. وی گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز چهارشنبه مورخ 1401/08/25 الی ساعت 06:00 روز شنبه مورخ 1401/08/28 از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس...