چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه مشرق نیوز

‌رئیس جمهور برای سخنرانی در اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه و علمای بلاد وارد شهر مقدس قم شد.

وب‌گاه الف

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم رئیسی برای سخنرانی در سیزدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علمای بلاد فردا پنجشنبه به قم سفر می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور فردا در سیزدهمین اجلاس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سخنرانی می کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با سفر به شهر قم در اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه و علمای بلاد سخنرانی می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی با سفر به شهر قم در اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه و علمای بلاد سخنرانی می‌کند. افتتاحییه کمیسیون‌های چهارگانه سیزدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با علما و روحانیون شاخص سراسر کشور، صبح امروز در محل سالن همایش مجتمع آموزشی و فرهنگی ثامن الحجج شهر مقدس قم برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد علی نائینی رئیس ستاد 9 دی در نشست خبری تشریح برنامه‌های یوم الله نهم دی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی گفت: درود خداوند بر امام شهیدان، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و آرزوی سلامتی و طول عمر پربرکت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیه‌الله امام خامنه‌ای عزیز. نائینی ادامه داد:...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد 9 دی در تشریح ویژه برنامه 9 دی سال جاری گفت: شهردار تهران سخنران یوم الله 9 دی شهر تهران خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «شبهات زن در نهج البلاغه و پاسخ به آنها» دوشنبه (چهارم دی 1402) با حضور سید عطااله افتخاری و فاطمه احمدی در حوزه علمیه حضرت خدیجه کبری (س) نقد و بررسی شد. در این نشست فاطمه احمدی درباره شیوه گردآوری مباحث و نگارش کتاب گفت: این کتاب حاصل مطالعه دو ساله گروه محققان حول شبهات مطرح شده درباره زنان در نهج‌البلاغه است که پاییز سال گذشته منتشر شد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دوم دی‌ماه جاری در جمع مردم کرمان و خوزستان فرمودند: از یک جهت دیگر هم خوزستان یک استان ممتاز است و آن، این است که خون شهیدان همه استان‌های کشور بر روی خاک خوزستان ریخته شده، این یعنی چه؟ یعنی خوزستان نماد همدلی و همبستگی همه ملت ایران است از همه نقاط کشور جوانها، پیش قراولان، فداکاران آمدند در آنجا...

وب‌گاه فرارو

ایجاد مسیری جدا از روال عادی نیروی انسانی در آموزش پرورش برای طلاب اعتماد مردم را به روحانیت کاهش داده و به تعلیم و تربیت لطمه می‌زند.

وب‌گاه ورزش سه

محمدعلی پورمتقی که هم روحانی است، هم ورزشکار رشته‌های رزمی و هم کمک‌داور فوتبال در سطح لیگ برتر، صحبت‌های جالبی را درخصوص شغل خود مطرح کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی اصغر فانی وزیر اسبق آموزش و پرورش در روزنامه اعتماد نوشت: اخیرا در فضای مجازی و رسانه‌ها مطلع شدیم که آموزش و پرورش 25000 طلبه را به عنوان مربی یا معلم استخدام کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اخیرا در فضای مجازی و رسانه‌ها مطلع شدیم که آموزش و پرورش 25000 طلبه را به عنوان مربی یا معلم استخدام کرده است.