چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان تهران گفت که پانزده دی نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات های نظارت اعلام می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این هفته امیرعبداللهیان و وزیر دفاع راهی مجلس می شوند. در این هفته امیرعبداللهیان و وزیر دفاع راهی مجلس می شوند. به گزارش عرشه آنلاین؛ این هفته وزیران امور خارجه و دفاع و همچنین وزیر کشور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس حاضر می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون دادستان مرکز استان اردبیل به نامزدهای انتخاباتی توصیه کرد که از تبلیغات زود هنگام و تجمع غیرقانونی و پخش هرگونه آگهی و نصب بنرهای تبلیغاتی خودداری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این هفته وزیران امور خارجه و دفاع و همچنین وزیر کشور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس حاضر می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه فعالیت‌های انتخاباتی مجمعین ذیل جبهه اصلاحات تعریف می شود، گفت: جبهه اصلاحات برای نحوه کنش‌گری اصلاح‌طلبان در دو انتخابات مجلس و خبرگان رهبری این هفته تشکیل جلسه خواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا علیان‌زادگان، مدیرعامل بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ضمن بیان این مطلب افزود: از خانواده‌های جوان دارای فرزند چهارم و بیشتر در قالب طرح ملی شکوه مادری تجلیل می‌شود. علیان‌زادگان خاطرنشان کرد: طرح ملی شکوه مادری به شکل سراسری و مویرگی در تمامی محلات کشور که ثبت نام کننده برای شرکت در این طرح داشته است برگزار می‌شود و خانواده‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزرای امور خارجه، دفاع و کشور در جلسه کمیسیون امنیت ملی حاضر می‌شوند تا به سوالات تعدادی از نمایندگان پاسخ دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کمیسیون‌های تخصصی مجلس در روزهای شنبه تا چهارشنبه هفته جاری تشکیل جلسه می‌دهند که مهم‌ترین دستورکارهای کمیسیون‌ها به شرح زیر است: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 ادامه رسیدگی به لایحه بودجه 1403 کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری دعوت از رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در موضوع اشتغال کمک به محرومان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزرای خارجه، دفاع و کشور به منظور پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان و ارائه گزارش حوزه‌های مرتبط، هفته جاری میهمان کمیسیون امنیت ملی مجلس هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از حضور سیدمحمد خاتمی و سیدحسن خمینی در جلسه ای که اخیرا مجمع روحانیون مبارز، مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم داشته اند، ببینید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انتشار تصویری از سیدمحمد خاتمی و سیدحسن خمینی در جلسه اعضای مجمع روحانیون مبارز گمانه‌زنی‌ها درباره حضور او در انتخابات را تشدید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در آستانه میلاد حضرت زهرا (س) و تولد امام خمینی اعضای مجمع روحانیون مبارز و مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با حضور در حرم مطهر امام خمینی (س) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن رهامی می‌گوید: اصلاح‌طلبان هیچ زمان انتخابات را تحریم نکردند؛ یعنی هیچ‌گاه اطلاعیه‌ای برای تحریم ندادند. حتی در دوره‌هایی که فضا خیلی محدود بود مثل مجلس نهم، آقای خاتمی به دماوند رفتند و رای دادند تا با این کار نشان بدهند که موافق تحریم نیستند. فعلا هم چنین چیزی نداشته‌ایم و این که لیست ندهیم، به معنای تحریم نیست بلکه تعداد نامزدها به قدر کافی نیست تا امکان لیست دادن باشد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شهید لطفی نیاسر توجه خاصی به افراد نیازمند به خصوص دست‌فروشانی که به سختی سعی در گذران زندگی خود داشتند می‌کردند و مصمم بودند از این افراد به خصوص خانم‌ها خرید کنند.