چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس دفتر سیدمحمد خاتمی در دولت اصلاحات نوشت: با عملکرد و ناکارآمدی حکومت در تامین معیشت مردم، بسیاری از مردم و به خصوص جوانترها از کل روحانیت و در بسیاری از موارد از دیانت گذر کرده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو شورای مدیریت حوزه‌های علمیه خواهان ترویج اندیشه‌های مرحوم محمدتقی مصباح در سیستم آموزشی کشور شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعضای مجمع روحانیون مبارز و مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم به همراه رئیس دولت اصلاحات، موسوی لاری، یادگار امام و مجید انصاری برای تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در مرقد امام خمینی (ره) حضور بهم رساندند

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: یک استاد حوزه علمیه میگوید: مواردی که امام (ع) به شخص خاصی توصیه پزشکی داشته‌اند و مثلا فرموده‌اند فلان دارو را برای فلان بیماری بخور موردی است و معنای آن این نیست که امروز ما هم استفاده کنیم.

وب‌گاه الف

آیین بزرگداشت سومین ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی، عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد با حضور علما، سران لشکری و کشوری در تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی با بیان این که نیازمند یک دکترین در حوزه سواد رسانه‌ای هستیم، گفت: آدم باسواد در حوزه رسانه در ابتدا روی محتوا اعم از بصری، دیداری و شنوایی تعمق و تفکر می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: زمانی که سید فضل‌الله در مورد یکسری از مسائل اعتقادی تشیع، تشکیک‌هایی ایجاد کردند این ارتباط تا حدودی مخدوش شد و حتی والد ما نامه‌نگاری‌هایی با ایشان داشت و این خطاهای علمی را گوشزد کردند که در این مقطع (یعنی سال 92 میلادی) آقای فضل‌الله این خطا را پذیرفت، ولی بعدها دوباره به شکل دیگری این مباحث را در فضای عمومی طرح کرد.

خبرگزاری تسنیم

چاپ دوم کتاب «سنت‌های کهن حوزه علمیه (با نگاهی به زندگی و مدرسه آیت الله موسوی نژاد)» اثر محمدحسن ربانی روانه بازار نشر شد.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه گفت: عرق ملی و تأکید بر بعد هویت ایرانی از شاخصه‌های ارزشمند تمام ایرانیان خارج از کشور است؛ این عزیزان تأکید وافری بر صیانت از ارتباط هویتی خود با ایران و ایرانی دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان شب گذشته در دیدار با آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور ضمن تقدیر از رویکردهای بین المللی حوزه های علمیه و جامعه المصطفی اظهار داشت: کارهایی که جمهوری اسلامی ایران در حوزه گفتمان اسلام در عرصه بین‌الملل رقم زده، باقیات الصالحات و سرمایه بسیار ارزشمندی برای سرزمین ایران است. وزیر امور خارجه کشورمان...

وب‌گاه الف

رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: انسان باسواد در حوزه رسانه، ابتدا بر روی محتوا اعم از مکتوب، دیداری و شنوایی تعمق و تفکر می‌کند و قصد داریم در حوزه فضای مجازی این موضوع را به بینش و استحکام و عمق بیشتر بکشانیم که علما از آن به عنوان ملکه یاد می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با اشاره به درخشش نیروهای مقاومت فلسطینی، پیشرفت های نظامی جمهوری اسلامی را تحسین برانگیز خواند و منشأ مقاومت گروه های مقاومت را الهام از جمهوری اسلامی دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه در اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد با تحلیلی از شرایط جنگ غزه گفت: 80 روز جنایات رژیم صهیونیستی در جنگ غزه می‌گذرد و آنان تصویرشان این بود که در کمتر از 2 هفته حماس را از بین می‌برند که این امر محقق نشد و در ادامه گفتند برای خلع سلاح حماس تلاش خواهند کرد که این امر نیز محقق نشد. وی گفت: امروز...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: آمریکا از ابتدای جنگ غزه دائما به ایران پیام می‌داد، در هر مقطع پاسخ قوی به آن‌ها داده و اعلام شد که ما به دنبال گسترش جنگ نیستیم، ولی شما دروغ می‌گویید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه با بیان اینکه آمریکا از ابتدای جنگ غزه دائما به ایران پیام می‌داد، گفت: آمریکا با تمام توان پشت کار آمد و دائما به ما پیام داد که اولا ما دنبال گسترش دامنه جنگ نیستیم و دوم به گروه‌ها نیابتی خود در منطقه توصیه کنید که علیه ما اقدامی نکنند.