چهارشنبه 18 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه با بیان اینکه قدرت هژمونیک تا مدت‌ها آمریکا بود، عنوان کرد: امروز اعمال قدرت هژمونیک آمریکا روز به روز درحال تضعیف است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جلسه نقد کتاب «شبهات زن در نهج‌البلاغه و پاسخ به آن‌ها» با همکاری خانه کتاب ایران در سالن حوزه علمیه حضرت خدیجه (س) برگزار شد. در این جلسه که با حضور نویسنده کتاب فاطمه احمدی و عطاءالله افتخاری به عنوان کارشناس برگزار شد، فاطمه احمدی درباره‌ی تألیف کتاب شهبات زن در نهج‌البلاغه گفت: کتاب، حاصل مطالعه گروه پژوهشی نهج البلاغه مدرسه علمیه حضرت خدیجه...

خبرگزاری تسنیم

نویسنده کتاب «شبهات زن در نهج‌البلاغه و پاسخ به آن‌ها» گفت: اصالت روح و خلافت الهی در قرآن و روایات مطرح است که خلافت الهی مشروط به زن یا مرد بودن نیست، کمال هم مربوط به روح است نه جسم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: آیین رونمایی از «پوستر جایزه جهانی شهید صدر»، روز یکشنبه 10 دی‌ماه از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در قم برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سلام رهبر انقلاب را به اعضای جامعه مدرسین ابلاغ کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابراهیم رئیسی به حرم مطهر حضرت معصومه (س) مشرف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت سیزدهم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر اساس آموزه‌های دینی شکل گرفت و ساختار و سازمان آن با هدف اداره اجتماع بر پایه دین شکل گرفت، گفت: باور داریم که در مقابل تمدن‌های مدعی که امروز در دنیا وجود دارد، اجتهادی تمدن‌ساز وجود دارد که می‌تواند پاسخگو و تامین کننده همه نیازهای امروز جامعه بشری باشد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر مردم در هر امری شریک بودند به موفقیت دست یافتیم و همراه شدن مردم و مشارکت اجتماعی سبب موفقیت می‌شود، ادامه داد: نگاه تحولی دارای اهمیت است لذا اساس و مبنای تحول را سند گام دوم انقلاب اسلامی قرار دادیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور با بیان اینکه اگر مردم در هر امری شریک بودند به موفقیت دست یافتیم و همراه شدن مردم و مشارکت اجتماعی سبب موفقیت می‌شود، ادامه داد: نگاه تحولی دارای اهمیت است لذا اساس و مبنای تحول را سند گام دوم انقلاب اسلامی قرار دادیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: باور داریم که مقابل تمدن‌های مدعی امروز جهان، اجتهادی تمدن‌ساز وجود دارد که می‌تواند پاسخگو و تامین کننده همه نیازهای امروز جامعه بشری باشد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

رئیسی گفت: بعد از انقلاب تنها دولتی هستیم که سند دارد؛ نزدیک به 37 موضوع از مسائل مهم کشوری را در این سند بررسی کرده‌ایم و راهکار ارائه داده‌یم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در سیزدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه تمام هم و غم و دغدغه جامعه مدرسین و علما در حوزه علمیه این بوده که نظام مورد حمایت قرار بگیرد، اظهار داشت: آنچه از مشکلات و کاستی‌ها و نواقص وجود دارد مبتنی بر مبانی، برای رفع آن تلاش شود و در این چهل سال خدمات و گام‌های موثری برداشته شده است. وی با بیان اینکه بازنگری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور با بیان اینکه گفتمان دولت سیزدهم همان گفتمان امام و رهبری است، تاکید کرد: نخستین گام افزایش بهره‌وری، فرهنگی است و نیاز به فرهنگ سازی در حوزه مدیران و عموم مردم دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب، سلام ویژه رهبر معظم انقلاب را به شرکت کنندگان اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابلاغ کرد.