سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه اگر شبهه، سؤال یا اشکالی در جامعه واقع می‌شود اینقدر تکبر درون ما رخنه نکرده باشد که حاضر به توضیح و اصلاح روش نباشیم، گفت: پرسش‌ها و شبهات را نمی‌توان با زور و تهدید حل کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیأت علمی دانشگاه مفید، گفت: کار ایدئولوژی این است که توهمی از کرامت و شرافت را جایگزین کرامت و شرافت حقیقی می‌کند. ایدئولوژی‌ها راه کج را برای انسان‌ها راست نشان می‌دهند.

وب‌گاه فرارو

شهردار تهران گفت: تحول سوم در حوزه کالبد شهر بود و از همه تهدید‌ها فرصت خلق کردیم، از کمیسیون ماده 5 استفاده کردیم و در تهران یک بزرگراه و 2 آزادراه در حال ساخت است.

وب‌گاه گسترش

رییس حوزه‌های علمیه استان خوستان از درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین «سیدمحمدحسن محقق» خطیب توانا، استاد اخلاق و عرفان و جلیل القدر از استادان حوزه اهواز خبر داد. حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی بلادیان اظهار کرد: ایشان (زاده شهرستان دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد) از روحانیون موثر استان خوزستان بودند که در طور حیاتشان آثار با برکتی از خویش برجای گذاشتند. وی با اشاره به تلاش‌ها و اقدامات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جدیدترین عکس از آیت‌الله‌العظمی سیستانی را مشاهده می کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدمحمدحسن محقق، روحانی برجسته و خطیب توانا، استاد اخلاق و عرفان و جلیل القدر از استادان حوزه اهواز درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«سیدمحمدحسن محقق» خطیب توانا، استاد اخلاق و عرفان و جلیل القدر از استادان حوزه اهواز به ملکوت اعلی پیوست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خطیب جمعه تهران اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمن در پی تخریب وحدت ملی و تضعیف امنیت کشور است و همانطور که ایشان فرمودند ما در مقابل آن‌ها محکم ایستاده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم

مجموعه دو جلدی «خط امان (پژوهشی در موعود ادیان)» اثر آیت الله محمد امامی کاشانی توسط موسسه بوستان کتاب منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: اولین نماینده حضرت امام (ره) در لبنان و یار و همراه امام موسی صدر که در حال حاضر نمایندگی مقام معظم رهبری را بر عهده دارد، می‌گوید به برکت انقلاب اسلامی شرایط برای برتری و پیروزی مستضعفین فراهم شده است و نباید از رحمت خدا مأیوس شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امام حسن مجتبی (ع) با پذیرش صلح در شرایط سخت، علاوه بر جلوگیری از خونریزی، چهره واقعی معاویه را نمایان ساخت و اسلام ناب محمدی را تداوم بخشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ادعای یک روحانی درباره مجاز بودن تهمت زدن به مخالفان نظام با تکیه بر نقل قولی از آیت الله خوشوقت همچنان با واکنش روبروست و سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت تاکید دارد که منبر جای هر حرفی نیست.

خبرگزاری مهر

قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای به مناسبت خلق حماسه باشکوه اربعین حسینی عنوان کرد: اربعین بار دیگر نیروی حیات بخش عشق به حسین (ع) را به رخ جهانیان کشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مستند «خانه‌های نورانی» با محوریت معرفی پیرغلامان اهل بیت و برپایی روضه‌های خانگی با قدمت و سابقه طولانی توسط آنان، روانه آنتن شبکه دو می‌شود.