سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - معاون تبلیغی و امور فرهنگی حوزه علمیه استان مرکزی گفت: 400 مُبلغ زن و مرد در سال تحصیلی جدید در مدارس طرح امین این استان وظیفه ارایه اقدامات آموزشی و توجیهی را برعهده دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: یکی از کاستی‌های موجود در برخی از آثار فقهی، این است که ده تا سیزده شرط برای قضات نام می‌برند ولی راجع به لزوم فراست و زیرکی قاضی، بحث نمی‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: آیت الله سیدمحمدحسین مرتضوی لنگرودی فرزند بزرگ آیت الله سید مرتضی مرتضوی لنگرودی است که در سال 1380 ق بنا به اصرار اهالی محترم میدان قیام تهران و تاکید بسیاری از علمای اعلام و والد مکرمشان، به امامت و سرپرستی مسجد و مدرسه حاج ابوالفتح مشغول، و درس و بحث را عهده دار گردید و تا اواخر عمر شریف شان، در امور علمی، فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی فعالیت می کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ماه‌های پایانی عمر، خزعلی در گفت‌وگو با روزنامه جوان، روایتی از سال‌های اول احمدی‌نژاد می‌گوید که نشان‌دهنده نوع نگاهش به او بوده است: «سال اولی که احمدی‌نژاد به نیویورک رفت و در سازمان ملل سخنرانی کرد بنده به دیدار احمدی‌نژاد رفتم و لب‌های ایشان را بوسیدم و به او گفتم به این خاطر لب‌های تو را بوسیده‌ام که از امام زمان (عج) نام برده‌ای آن‌هم در جایی که قلب جهان کفر به حساب می‌آید.» اعتماد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سه مستند تحت عناوین «کبوترانه»، «انگشتر شکسته» و «مستد آقا روح الله» به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای مظلوم امنیت روانه آنتن رادیو جوان شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خزعلی در کنار مصباح‌یزدی، حامی دو آتشه محمود احمدی‌نژاد بود و توصیفات اغراق‌آمیزی درباره او بیان می‌کرد؛ البته از سال 1384 تا لااقل 1388 و پیش از ماجرای معاون اولی اسفندیار رحیم مشایی، در حاکمیت تقریبا چنین نظراتی پیرامون رییس دولت‌های نهم و دهم شنیده می‌شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: هشت سال پیش حوالی همین روزها، آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی از روحانیون پرنفوذ در جمهوری اسلامی درگذشت. او هنگام فوت، 90 سال سن داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری گفت: روی امر مشارکت، حساسیت بالایی دارم و هر چقدر مشارکت بالاتر برود بهتر است ولو اینکه رقیب ما اکثریت را به دست آورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: هنوز خبری از فعالیت تشکل‌های اصلاح‌طلب برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان به بیرون درز پیدا نکرده است. در دوره پنجم صلاحیت رسول منتجب‌نیا و مجید انصاری برای ورود به این نهاد تایید شد. اکنون مشخص نیست افراد و تشکل‌های اصلاح‌طلب چه برنامه‌ای دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری گفت: اگر آقای سیدحسن خمینی به انتخابات بیاید و در انتخابات بماند، قاعدتاً لیستی بیرون خواهد آمد که نماد آن لیست، سیدحسن خمینی می‌شود و طبیعی است که در آن لیست، آقای روحانی هم خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دولت سیزدهم اقتصاد مقاومتی را فراموش کرد. این نکته‌ای است که فتح‌الله آقاسی‌زاده نویسنده کتاب اقتصاد مقاومتی و از خبرگان این حوزه می‌گوید.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت‌الاسلام محمد زارع‌مؤیدی امام جماعت یکی از مساجد شهرک گلستان شیراز بود که 24 آبان‌ماه سال گذشته بعد از نماز جماعت به جمع بسیجیان برای دفاع از شهر پیوسته بود و توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هنوز خبری از فعالیت تشکل‌های اصلاح‌طلب برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان به بیرون درز پیدا نکرده است. در دوره پنجم صلاحیت رسول منتجب‌نیا و مجید انصاری برای ورود به این نهاد تایید شد. اکنون مشخص نیست افراد و تشکل‌های اصلاح‌طلب چه برنامه‌ای دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی جنتی می گوید: در بین روحانیت حوزه های علمیه، تفکر آقای مصباح چندان جایگاهی ندارد. ایشان در بین اقلیتی از روحانیت نفوذ دارد.