سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رهبر انقلاب روز گذشته در دیدار با مردم استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، به دو چهره دینی و وحدت‌گرا در میان مردم سیستان و بلوچستان اشاره کردند؛ مرحوم کفعمی و مرحوم ملازاده.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رهبر انقلاب در بیانات روز گذشته خود نام چهار تن از شهدای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را عنوان کردند. اما این شهدا چه کسانی هستند؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دوره جدید نیازمند اقدامی اجتهادی و جهادگونه برای تولید محتوا درباره فقه سیاسی و فقه حکومتی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: عضو مجلس خبرگان گفت: تفاهم کامل حاصل شده که تا جایی که ممکن است، جامعه روحانیت و جامعه مدرسین در انتخابات مجلس خبرگان در کل کشور لیست مشترک بدهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: امروز بیست و یکم شهریور صد و سومین سالروز شهادت شیخ محمد خیابانی در سال 1299 است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلسه دادرسی حقوقی جمشید شارمهد؛ سرکرده گروهک تروریستی تندر به دعوای بالغ بر 120 خواهان نسبت به دولت آمریکا و جمشید شارمهد در دادگاه حقوقی ویژه روابط بین‌الملل تهران به ریاست قاضی حسین زاده برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جلسه دادرسی حقوقی جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به دعوای بالغ بر 120 خواهان نسبت به دولت آمریکا و جمشید شارمهد در دادگاه حقوقی ویژه روابط بین‌الملل تهران به ریاست قاضی حسین زاده برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه دادرسی حقوقی جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به دعوای بالغ بر 120 خواهان نسبت به دولت آمریکا و شارمهد در دادگاه حقوقی ویژه روابط بین‌الملل تهران برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جلسه دادرسی حقوقی "جمشید شارمهد" سرکرده گروهک تروریستی تندر به ریاست قاضی حسین زاده در شعبه 55 دادگاه حقوقی ویژه روابط بین‌الملل تهران مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب روز گذشته در دیدار با هزاران نفر از مردم استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، در بخشی از بیانات‌شان به دو چهره دینی و وحدت‌گرا در میان مردم سیستان و بلوچستان اشاره کردند که یکی از آنها شیعه و دیگری اهل‌سنت بود: «ماه رمضان همان سال بنده رفتم زاهدان، آنجا دو عالم بزرگ در زاهدان بودند؛ عالم درجه یک شیعه...

خبرگزاری تسنیم

رهبر معظم انقلاب روز گذشته در دیدار با مردم استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، در به دو چهره دینی و وحدت‌گرا در میان مردم سیستان و بلوچستان اشاره کردند؛ مرحوم کفعمی و مرحوم ملازاده.

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسه دادرسی حقوقی جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به دعوای بالغ بر 120 خواهان نسبت به دولت آمریکا و جمشید شارمهد در دادگاه حقوقی ویژه روابط بین‌الملل تهران به ریاست قاضی حسین زاده برگزار شد.