سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشگاه تهران در واکنش به جنجال ها درباره تدریس سعید حدادیان در این دانشگاه اعلام کرد: حدادیان از سال‌ها قبل به عنوان مدرس حق‌التدریس در دانشگاه تهران آغاز شده است و این موضوع تنها با یک جستجو در وب قابل احصا بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر نقویان بیان کرد: موکب می‌زنیم از پول مردم در منطقه‌ای که بدبخت می‌خواهد همان جا خانه کوچی اجاره کند و می‌گویند باید 500 میلیون بدهی و او هم ندارد. دست زن و بچه‌اش را گرفته و در خیابان از این بنگاه به آن بنگاه که یک سیاه‌چالی هست من زن و بچه‌ام را ببرم؟ این که نمی‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فعالیت‌های تبلیغی و خدمات رسانی با محوریت مبلغان دینی در پایانه‌های مرزی خوزستان صورت گرفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرکز فعالیت‌های دینی تهران، از زمان شروع پیاده روی اربعین حسینی اقدام به استقرار مبلغان دینی در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه کرده است. این روحانیون علاوه بر تبلیغ معارف آرمان حسینی، به انجام فعالیت‌های خدمت رسانی همچون تسهیل در عبور و مرور زائرین و پذیرایی در مواکب می‌پردازند. در این راستا، حجت الاسلام عبدالمهدی علیزاده، معاون تبلیغ حوزه علمیه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تاریخ ایرانی عکس بسیار قدیمی از پیاده روی اربعین مرحوم آیت الله العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی، از استادان و بزرگان حوزه علمیه نجف را منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تاریخ ایرانی عکس بسیار قدیمی از پیاده روی اربعین مرحوم آیت الله العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی، از استادان و بزرگان حوزه علمیه نجف را منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس معتقد است لیست اسامی اساتید اخراجی جعلی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد حوزه علمیه اصفهان معتقد است: روز اربعین برای تجدید عهد با سالار شهیدان است و با زیارت اربعین اعلام می‌کنیم که بر مرام آن حضرت پایدار و استوار باقی می‌مانیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

وب‌گاه گسترش

بیژن عبدالکریمی گفت: خبر رسید یکی از مداحان قرار است وارد دانشگاه تهران شوند. این اوج نیهیلیسم و بی‌اعتقادی به حقیقت و ارزش‌های فرهنگی و اوج خودبنیادی و اوج این تصور باطل است که ما می‌توانیم حقیقت را تولید کنیم!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طباطبایی نژاد گفت: روحانیون تحصیل کرده در اقصی نقاط بدنه دولت مثل بانک ها به عنوان برنامه ریزان فرهنگی، باید به صورت موثر حضور داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه اصفهان گفت، روحانیون در همه ارکان نظام و دستگاه‌های دولتی حضور داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در اصفهان گفت: روحانیون تحصیل کرده باید در سرتاسر بدنه دولت مثل بانک ها به عنوان برنامه ریزان فرهنگی به صورت موثر حضور داشته باشند.

وب‌گاه عصر ایران

حضور روحانیون در ارکان نظام و دولت به عنوان برنامه ریزان فرهنگی و دینی با وجود امکاناتی چون ضبط فایل های تدریس و امکان تحصیل مجازی، مانع از ادامه تحصیل حوزوی آنها نمی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، قطع همکاری با برخی اساتید دلسوزی که برای اصلاح روند نظام تصمیم‌گیری کشور به ابراز نظر پرداخته اند، به زیان کشور دانسته و محکوم می نماید.