سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی پلیس اقدامات بدیع و تسهیل‌گر فراجا در اربعین 1402 را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی فراجا اقدامات پلیس در اربعین 1402 را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از تفاهم جامعتین برای ارائه لیست مشترک در انتخابات مجلس خبرگان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی فراجا اقدامات پلیس در اربعین 1402 را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی نیروی انتظامی کل کشور، اقدامات بدیع و تسهیل‌گر فراجا در اربعین 1402 را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد که بر اساس تفاهم صورت گرفته، این تشکل به همراه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری، لیست مشترک خواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دو جمله رهبر انقلاب در تعریف از «سید عیسی طباطبایی» کافی بود تا راه آشنایی با این دانشمند جهادگر و همدرد محرومان باز شود. آیت الله خامنه‌ای در ابتدای قرآنی که به حاج عیسی هدیه دادند آمده است، «خداوند وجود شریف جناب حجت‌الاسلام آقای حاج عیسی طباطبایی را محفوظ دارد و خدمات با ارزش ایشان را قبول فرماید بمنه و فضله». در ادامه، بخش اول مصاحبه حجت‌الاسلام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایش رادیویی «شرح صدر» رادیو نمایش قصه امام موسی صدر را روایت می‌کرد، که از تولد ایشان تا ربوده شدنشان را دربر می‌گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

منیبان نوشت: نماینده ادوار مجلس گفت: تنها جایی که تا امروز خراب نشده بود دانشگاه صنعتی شریف بود که این گروه کوچک می‌خواهد آن را هم خراب کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد در گزارشی با مروری به کارنامه جامعه اسلامی مهندسین که همواره نقش پررنگی میان اصولگرایان دارد نوشت بیش از آنکه جامعه اسلامی مهندسین تاثیرگذار باشد، محمدرضا باهنر، دبیرکل آن نقش‌آفرین است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شاخص جامعه مدرسین حوزه علمیه قم می گوید: ما باید به حجاب جوششی برسیم یعنی به نوعی شود که حدأقل طیف وسیعی از مردم از درون و داخل به حجاب گرایش پیدا کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناطق نوری بر پیکر حاج سید اصغر رخ‌صفت عضو هیئت موسس حزب موتلفه اسلامی اقامه نماز کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم تشییع پیکر حاج سیداصغر رخ‌صفت از یاران امام و رهبری و عضو هیئت موسس حزب موتلفه اسلامی از مسجد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به سمت بهشت زهرا (سلام الله علیها) برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سه نماینده مجلس به دفاع از اخراج برخی اساتید دانشگاه ها پرداختند.