سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری تسنیم

رهبر معظم انقلاب در بیانات روز گذشته خود نام چهار تن از شهدای شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را عنوان کردند. اما این شهدا چه کسانی هستند؟

خبرگزاری تسنیم

جلسه دادرسی حقوقی جمشید شارمهد؛ سرکرده گروهک تروریستی تندر به دعوای بالغ بر 120 خواهان نسبت به دولت آمریکا و جمشید شارمهد در دادگاه حقوقی ویژه روابط بین‌الملل تهران به ریاست قاضی حسین زاده برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، جلسه دادرسی حقوقی جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر به ریاست قاضی حسین زاده در شعبه 55 دادگاه حقوقی ویژه روابط بین‌الملل تهران مجتمع قضائی شهید بهشتی برگزار شد. در ابتدای این جلسه قاضی حسین زاده گفت: جلسه دادگاه حقوقی رسیدگی به دعوای بالغ بر 120 خواهان نسبت به دولت آمریکا و جمشید شارمهد و خواسته و مطالبه مدنی...

خبرگزاری مهر

قاضی حسین زاده گفت: جمشید شارمهد به عنوان رئیس گروهک تروریستی تندر در قالب یک بیانیه که رسانه‌ای هم شده است به صراحت مسئولیت آن را برعهده گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پایداری ها زمانی که احمدی نژاد در دوره ریاست جمهوری اش قهر کرد و 11 روز خانه نشین بود، فاصله ای با احمدی نژاد پیدا کردند اما آن فاصله موقتی بود. زیرساخت فکری اینها از مرام و مسلک مجموعه ای در قم نشأت می گیرد. هر چند پایداری و احمدی نژاد می گویند با هم نیستیم اما رفتارشان نشان می دهد که بین آنها چسبندگی وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی جنتی گفت: در دوره آقای روحانی که تورم و گرانی بود همه صدایشان بلند بود که چرا تورم این مقدار است، چرا برخورد نمی کنید، چرا برنامه ریزی نمی کنید. آن زمان حتی رسما اعلام می کردند که تحریم ها خیلی نقشی در این مشکلات ما ندارد و عمده مشکلات ضعف مدیریت و ناکارآمدی است. ولی امروز ببینید که ائمه جمعه چگونه برخورد می کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی جنتی، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو حزب اعتدال و توسعه درباره وضعیت جسمانی آیت الله جنتی می گوید: با توجه به سن شان و کهولت سن، طبیعی است که ضعف جسمی دارند، ولی ایشان بیماری ندارند. ما همواره توصیه مان این بود که ایشان را معاف بدارند. وظیفه سنگینی که برعهده ایشان است، واقعا در این شرایط جسمی برای ایشان مشکل است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی خان‌محمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر به اینکه یکی از روحانیان در منبر خود اعلام کرد می‌توان به کسانی که علیه ولایت فقیه هستند بهتان زد و هرعمل ناشایستی را به آنها نسبت داد واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر می گوید: باید به سمتی برویم که اجازه ندهیم هرکسی با هر صحبتی برای کشور هزینه‌سازی کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه شورای هنر کشور صبح امروز دوشنبه بیستم شهریور با ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیری محمدحسین ایمانی خوشخو و با حضور حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با دستور جلسه ادامه بررسی سند ملی موسیقی کشور برگزار شد. وزیر فرهنگ در این...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر اجرائی دومین سوگواره بین‌المللی ملت امام حسین (ع) از ارسال 12 هزار اثر خبر به دبیرخانه این سوگواره خبر داد و گفت: اختتامیه سوگواره فردا، سه‌شنبه در قم برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله شبیری زنجانی می گویند: «دین با راستی و صداقت پایدار است. هیچ‌جا نیامده ائمه مخالفین خود را با دروغ و تهمت از میدان به در کرده باشند. روایت مباهته را یا باید کنار گذاشت و یا آن را باید تعبیر کرد.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس کمیته امداد شهرستان قشم گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و "شور عاطفه ها" سه مرکز نیکوکاری در این شهرستان مرزی کمک‌های مردمی را دریافت می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار "سعید منتظرالمهدی" با اشاره به افزایش حدود 20 درصدی جمعیت در مراسم پر شور و شعور راهپیمایی اربعین، باوجود تهدیدات گسترده دشمن، گفت: وقتی مقام معظم رهبری، زیارت اربعین را «شروع جاذبه‌ی مغناطیس حسینی» معرفی کرده و از مسئولان می‌خواهند که تسهیلات لازم برای زائران اربعین را فراهم کنند، به این معناست که ایشان از تاثیر دشمن شکن این راهپیمایی عظیم...