سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله موسوی تبریزی، دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم می‌گوید: خرج کردن بودجه‌های هنگفت در اربعین در شرایطی که مردم گرسنه هستند، حرام است.

خبرگزاری مهر

پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 می‌توانند از 19 شهریور در دانشگاه ها ثبت نام کنند. کارنامه نهایی 21 شهریورماه 1402 منتشر می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

راهپیمایی اربعین، صدها سال است دارد انجام می‌شود. تشیع هم قدمتش 1400 سال است. اما نهضت حضرت امام، این ظرفیت تشیع را در قالب یک فرهنگ مقاومتی نسبت به غرب، بازطراحی کرد.

خبرگزاری تسنیم

محوریت بررسی ارتباط انتظار و مناسک اربعین، انسان انقلاب اسلامی و انسان اربعینی، توجه به مفهوم دعوت در اسلام در کربلای معلا برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: در این نشست استاد احمد مبلغی رویکرد استفاده شده توسط آقای نواب در کتاب خود را در زمره رویکرد استظهارگرایی مقاصدی جای داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: نشست انتخاباتی اصلاح طلبان استان قم با حضور مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری، حجت الاسلام سیدحسین موسوی تبریزی دبیر مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و حجت الاسلام نادی عضو شورای مرکزی مجمع در محل مجمع مدرسین قم برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاید عجیب به نظر بیاید اما یک نماینده سابق مجلس به تازگی قانون اخذ مالیات از خانه‌های خالی و از خودروهای لوکس را موجب وارد آمدن فشار اقتصادی به مردم دانسته است!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر، جلد هفتم از مجموعه آثار «اندیشه سیاسی انقلاب اسلامی» با عنوان «آینده‌پژوهی انقلاب اسلامی» که به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر به چاپ رسیده، با حضور جمعی از اندیشمندان حوزوی، استادان دانشگاه و حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد نوشت: شش ماه تا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، موتلفه اسلامی چه جایگاهی در سپهر سیاسی ایران دارد؟ وضعیت فعلی موتلفه در بین جریان‌های اصولگرا چه حکایتی از وزن سیاسی و انتخاباتی آنها دارد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

پیش از آن که به سُفتن مروارید سخنان یکی از وزرای کشور مشغول شوم؛ تمایل دارم یک خاطره سینمایی کوتاه برایتان تعریف کنم.

خبرگزاری تسنیم

در نشست اربعین و کنشگری زن مسلمان که به همت کمیته فرهنگی ستاد اربعین و مشارکت حوزه علمیه الزهراء در کربلای معلی برگزار شد، مقاله‌هایی با موضوعات مسأله حجاب و حیا در جامعه و نقش زنان در خلق حماسه عاشورا مورد تحلیل قرار گرفت.