سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه گسترش

فرزند سید احمد خمینی نامش «ایران» است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سند ملی موسیقی باید محرک و محل ارجاع مشکلات باشد و در تدوین آن باید بر تغییر ذائقه موسیقایی مردم توجه داشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

تصاویری از نوه سید حسن خمینی منتشر شده که این دختر «ایران» نامگذاری شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از نوه سید حسن خمینی منتشر شده که این دختر «ایران» نامگذاری شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری از پدر شدن سید احمد خمینی خبر داده اند. این دختر «ایران» نامگذاری شده است. سید احمد خمینی در سال 1397 و در شب میلاد پیامبر (ص) با فاطمه دانش پژوه ازدواج کرد. سید احمد خمینی متولد 4 خرداد ماه 1377 و فرزند ارشد سید حسن خمینی است و در حوزه علمیه مشغول طی کردن دروس حوزوی است.

خبرگزاری دانشجو

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو - فاطمه جهانی؛ برنامه‌های پنج ساله توسعه که در حال حاضر به هفتمین آن‌ها رسیده ایم؛ یکی از محوری‌ترین اسناد هستند که با هدف چیدمان سازی مسیر حرکت کشور در سال‌های اجرای برنامه نگاشته می‌شوند. البته هم در حوزه برنامه ریزی و هم در حوزه عمل این برنامه‌ها با چالش‌های بسیاری مواجه بوده اند که موجب شده بسیاری از احکام نیز به کلی قابلیت اجرا نداشته باشند. با ارائه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس اعلام معاونت فرهنگی دانشجویی، افزایش 2.5 برابری وام ازدواج دانشجویی، افزایش قابل توجه دریافتی دستیاران و کارورزان به ازای ازدواج و فرزندآوری (هر فرزند 10 درصد) و انعقاد تفاهم نامه با سازمان تامین اجتماعی برای شروع به تحت پوشش قرار گرفتن و محاسبه سنوات بیمه تامین اجتماعی برای دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی، از مهم‌ترین اقدامات این حوزه...

خبرگزاری مهر

معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت همزمان با هفته دولت، اهم فعالیت ها، اقدامات و برنامه های این معاونت را در دولت سیزدهم اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: کمیته مراسم ستاد فرهنگی اربعین، امسال از 10 تا 20 صفر مصادف با 5 تا 15 شهریور در 41 موکب در شهرهای نجف و کربلا و همچنین مسیرنجف تا کربلا، در سه نوبت صبح، ظهر و شب بلافاصله بعد از اقامه نماز جماعت، مراسم سخنرانی و عزاداری برگزار خواهد کرد.

وب‌گاه گسترش

معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت همزمان با هفته دولت، اهم فعالیت ها، اقدامات و برنامه های این معاونت را در دولت سیزدهم اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

این 15 هزار عضو هیات علمی قرار است چه رشته‌هایی را پوشش دهند؟ آیا می‌خواهید به رشته‌های فنی و پزشکی بفرستید یا به علوم انسانی؟ ظاهرا این تعداد ربطی به نیازهای علمی - صنعتی کشور ندارد و براساس برخی اسناد منتشره صرفا براساس «تحلیل‌های» بی‌پایه و بی‌مایه‌ای است که از علل وقایع سال گذشته دارید؟ اگر تحلیل شما این باشد که برای کاهش اعتراضات باید استاد استخدام کرد؛ یعنی اینکه دلیلی ندارد که...

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر کیومرث اشتریان استاد دانشگاه تهران در واکنش به استخدام 15000عضو جدید هیات علمی در دانشگاهها در روزنامه شرق نوشت: و گفت آن مرحوم: «یا عدد نمی‌شناسید؛... یا عدد نمی‌شناسید»؛ رحمت‌الله علیه.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه کرج: دنیا از دلار بیزار شده است / رشد صادرات کالا، تسهیل در صدور مجوزها، کاهش در رفع موانع تولید، تامین آب در روستاها و مناطق عشایری، بحث راه‌ها و تولید برق و همچنین در بحث سیاست خارجی که زمانی گدایی محبت در برابر یک کشور می‌کردیم ولی اکنون با عبور از برجام در جلسات بین‌المللی حاضر هستیم و عضو مجامع بین‌المللی شده‌ایم.