سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

چه کسی می‌گوید سیگار کشیدن خیلی بد است؟ البته بجز سازمان بهداشت جهانی، سازمان غذا و داروی، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها و هر مرکز و انجمن پزشکی در سراسر دنیا! اگرچه سیگار کشیدن طولانی مدت عمدتاً باعث مرگ زودرس می‌شود، اما در اینجا پنج فایده احتمالی مصرف سیگار از نظر دانشمندان را برای سلامتی ذکر می‌کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی بیان کردند: روا نیست همان درسی که صد سال قبل در حوزه ها می خواندند همان درس را با همان سبک بخواهید الآن در حوزها بگویید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرکز فعالیت‌های دینی تهران، در محرم و صفر 1402 برنامه‌های متنوعی را برگزار کرده که عمده این برنامه‌ها بر 3 محور برپایی هیات دانش آموزی، راه اندازی مواکب آرمان حسینی در سطح بوستان‌ها و حمایت از موسسات و مجموعه‌های فرهنگی فعال در زمینه دانش آموزی متمرکز بوده است. برگزاری هیئات دانش آموزی در سطح هیئات مذهبی تهران در همین راستا حجت الاسلام و المسلمین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران گفت: پس از راه اندازی مواکب آرمان حسینی در سطح بوستان‌های تهران، استقبال چشمگیری از سوی مردم به ویژه خانواده‌ها صورت گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه شهر بروجرد: گروه زیادی از مردم در مساجد حضور پیدا نمی‌کنند و در نماز جمعه نیز شرکت نمی‌کنند. حتی در راهپیمایی نیز شرکت نمی‌کنند و اخبار داخلی را نیز گوش نمی‌دهند. لذا برای افزایش و رونق حضور مردم، برنامه‌ای در جهت برپایی و برگزاری نماز جماعات در پارک ها در اولویت قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران گفت: پس از راه‌اندازی مواکب آرمان حسینی در سطح بوستان های تهران، استقبال چشمگیری از سوی مردم به ویژه خانواده‌ها صورت گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با ایام اربعین حسینی و حضور زائران ایرانی در مسیر عراق، مداحان و سخنرانان مشهور در موکب‌های مختلف مجالس عزاداری برگزار می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حاشیه عکس احمد خمینی با دخترش خبرساز شد.

خبرگزاری مهر

معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه تهران از رشد 40 درصدی آثار جشنواره علامه حلی استان تهران نسبت به سال گذشته خبرداد.