سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: امیدواریم مسئولان مربوطه دست از تصمیمهای جناحی از سر دانشگاهها بر دارند، و باعث خروج بیشتر مغزها از کشور نشوند. آقایان می دانند که قدرت برای هیچ کس پایدار نیست، جز این که نام نیک برای خود بر جای گذارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه در واکنش به اخراج اساتیدبیانیه ای خطاب به رئیس جمهور صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

متن اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد منتشر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

متن اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در سایت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد منتشر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: محمود فخارزاده هم به شیوه مسعود کشمیری و محمد کلاهی قاتلان فراریِ سازمان منافقین عمل کرد. بمب را جاساز و از راه دور منفجر کرد. بمبی که زیر پای دادستان وقت انقلاب اسلامی و در سقف کتابخانه طبقه زیرین کار گذاشته شده بود، دیوار دفتر کار آیت‌الله قدوسی را متلاشی کرد و او را از طبقه دوم به کف حیاط دادستانی پرت کرد و ساعاتی بعد موجب شهادتش شد.

وب‌گاه گسترش

پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 می‌توانند از 19 شهریور در دانشگاه ها ثبت نام کنند. کارنامه نهایی 21 شهریورماه 1402 منتشر می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حوزه علمیه نجف اشرف پس از پیدایش توسط شیخ طوسی، دارای دوره های تاریخی متعدد است و از این زمان به بعد است که اولین گزارش ها درباره پیاده روی اربعین ثبت شده است و از این تاریخ است که تاریخ 150 ساله فرهنگ پیاده روی اربعین در جامعه شیعه (با تمرکز بر پیاده روی علما و طلاب حوزه از نجف به کربلا) شکل می گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیژن عبدالکریمی گفت: تکنوکرات‌ها و بروکرات‌هایی که اعتقادی به ارزش‌های تمدنی، انقلابی و ارزش‌های دینی ندارند در پس فضای سلبی، پلیسی و امنیتی برای حذف برخی افراد و جریان‌ها، فضای رخوت‌باری را به دانشگاه‌ها تحمیل کرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

به اعتقاد این استاد فلسفه، نزول ساختارها، همواره در حوزه‌های سیاسی ظهور و بروز پیدا نمی‌کند، بلکه نزول سیاسی و از هم‌گسیختگی سیاسی آخرین لایه از زنجیره نزولی است که ابتدا در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی ظهور پیدا می‌کند، بعد در بخش‌های فرهنگی و آموزشی تبلور پیدا کرده و نهایتا از هم‌گسیختگی سیاسی را ایجاد می‌کند. بیژن عبدالکریمی نسبت به این رویکرد نقد‌های جدی داشته و معتقد است، سیاستگذاران...

خبرگزاری مهر

او در این‌جلسه برای اولین‌بار با سیدمهدی لاله‌زاری و منبرش آشنا شد. وی در مسجد لاله‌زار به منبر می‌رفت و عصرهای جمعه می‌گفت بلندگوهای مسجد را که مشرف به خیابان بود باز کنند.

خبرگزاری تسنیم

همچون سال‌های گذشته، اربعین امسال نیز هیئت‌های پاکستانی و افاغنه در مسیر جاماندگان حسینی (ع) عزاداری خواهند کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه اصلاح‌طلب: برخی مدعی هستند که اصلاح‌طلبان تصمیم دارند انتخابات را تحریم کنند ولی این تحلیل‌ها صحت ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: درب معروف به «باب السدره» حرم حضرت سیدالشهدا (ع)، تاریخی شگرف از حقد و کینه دشمنان اهل بیت (ع) را در دل خود جای داده است و نمادی از مفهوم زیارت در طول تاریخ برای شیعیان و محبین اهل بیت (ع) و به‌ویژه سیدالشهدا (ع) است.

وب‌گاه 55 آنلاین

پایگاه خبری انتخاب به اتهام تخلف از قانون مطبوعات و مصوبات شورای عالی امنیت ملی به مرجع قضایی ارجاع شد. در ادامه برای اطلاع از جزئیات توقیف پایگاه خبری انتخاب در ادامه خبر با ما همراه باشید.

خبرگزاری تسنیم

پایگاه خبری "انتخاب" به سبب تخلف از قانون مطبوعات و مصوبات شورای عالی امنیت ملی بر اساس تبصره ماده 12 قانون مطبوعات، توقیف و پرونده آن به مرجع قضائی ارجاع شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نهج البلاغه، همزمان با برگزاری راهیپمایی جاماندگان اربعین حسینی در شهر تهران، فرهنگسرای نهج البلاغه با برپایی موکب‌های مختلف به زائران ارائه خدمات می‌دهد. شعار این موکب‌ها «لشکر حسین» است. فرهنگسرای نهج البلاغه با همکاری گروه‌های جهادی مختلف و هیات‌ها، اقدام به برپایی موکب در مسیر پیاده‌روی کرده و به زائران حاضر در...