سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه عصر ایران

فارس نوشت: پنجمین جلسه قرارگاه قرآنی نور سپاه صبح یکشنبه 15 مرداد 1402 با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور و سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در ستاد فرماندهی سپاه برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باند کانال تلگرامی زنان صیغه ای سر 22 نفر کلاه گذاشتند و یک میلیاردتومان به جیب زدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت الله گرامی استاد خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم به جماران گفت: من خواهش می‌کنم که برخورد با متخلفین تند و خشن نباشد، چون برخورد تند و خشن اثری ندارد. رضاخان با خشونت با حجاب برخورد کرد، اما نتیجه‌ای نگرفت و به محض اینکه از کشور رفت اوضاع کشور به حالت قبل برگشت. ما هم اگر روی بی‌حجابی فشار بیاوریم آن گونه می‌شود. لذا اگر با محبت برخورد شود موثرتر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس پلیس فتا استان، از شناسایی و دستگیری اعضای باند خانوادگی کلاهبرداری اینترنتی که با راه اندازی کانال تلگرامی صیغه یابی جعلی اقدام به کلاهبرداری از کاربران می کرد، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«مبلغ» نوشت - «اخیرا یکی از افراد صاحب تریبون در پاسخ به سوال یکی از اصحاب رسانه که مطرح کرد: به نظر شما، امام خمینی و رهبران انقلاب ایران تا چه حد در پیاده کردن اهداف خود موفق بوده اند؟ پاسخ داد: من سوال را به شما برمی‌گردانم و می‌پرسم: اصولا پیامبران و پیامبر اسلام تا چه پایه موفق بوده‌اند؟!». نباید تردید کرد دفاع‌هایی این چنین، هرگز منتقدِ به وضعیت موجود در جمهوری اسلامی ایران را...

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه‌های علمیه از برگزاری همایش یکصدمین سالگشت بازتاسیس حوزه علمیه قم روز پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال جاری در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سید امیر مکی نویسنده و پژوهشگر تاریخ معاصر ایران با بررسی دلالت‌های تاریخی درباره گرایش شیخ فضل الله نوری به مشروطه و سپس رویگردانی‌اش از آن، به این پرسش پاسخ می‌دهد که چه تفاوتی میان مشروطه با مشروطه مشروعه است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

فاضل میبدی در توییتر نوشت: آقای علم‌الهدی! دینی که با کشف حجاب از بین برود دین نیست، چیزی دیگر است؛ یکبار هم به دامات تشر بزن!

وب‌گاه خبر آنلاین

خاطره نگاری و بیان تجربیات مبلغین در امر تبلیغ می‌تواند به عنوان الگوی تبلیغی موفق در اختیار دیگران قرار بگیرد تا دیگران نیز بتوانند در فرصت‌های تبلیغی از آن تجربیات استفاده کنند و خود را در برابر صحنه‌های تبلیغی آماده سازند.