سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه مشرق نیوز

صنعت بازی در ایران از نظر دانش و توان متخصصان، حال خوبی دارد اما از نظر توجه، نگاه درست و استاندارد، حالش خوب نیست و به نظر من در کماست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لایحه «حجاب و عفاف» اوایل اردیبهشت سال جاری از سوی قوه قضاییه تهیه و سپس به دولت و در نهایت به مجلس ارسال شد. پنج‌شنبه پنجم مرداد، متن «لایحه حجاب و عفاف مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی» منتشر شد. در این لایحه، مجازات‌هایی از جمله حبس از پنج تا ده سال یا جزای نقدی تا 36 میلیون تومان برای افراد بی حجاب در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری تسنیم

مرحوم علامه [طباطبائی] به حاج آقا (آیت الله مصباح یزدی) می‌فرمود: تو در میان شاگردانم همانند انجیر هستی که همه چیز آن قابل استفاده است و چیزی از آن دور ریخته نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شیخ حسین انصاریان: دروغ بگویم که می‌توانم همه مشکلات مردم را حل کنم، اما چنین اقدامی انجام ندهم؟ خب چرا این دروغ را می‌گوییم؟! به عشق حضرت صندلی!

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: دبیر عالی جامعه روحانیت تاکید کرد: مشارکت پایین، شکست همه است و در این صورت کسی و جریانی که خود را علاقه‌مند به نظام می‌داند، پیروز نیست. اگر بدون جذب جوان‌ها پیروز شدیم، دوباره فاصله‌ها بیشتر می‌شود. انقلاب اسلامی برای این بود که همبستگی در جامعه ایجاد شود

وب‌گاه عصر ایران

شیخ حسین انصاریان گفت که به دروغ بگویم که می‌توانم همه مشکلات مردم را حل کنم، اما چنین اقدامی انجام ندهم! خب چرا این دروغ را می‌گوییم؟! به عشق حضرت صندلی!

وب‌گاه فرارو

شیخ حسین انصاریان گفت که به دروغ بگویم که می‌توانم همه مشکلات مردم را حل کنم، اما چنین اقدامی انجام ندهم! خب چرا این دروغ را می‌گوییم؟! به عشق حضرت صندلی!

وب‌گاه عرشه آنلاین

دفتر آیت الله مقتدایی خبری که اخیراً در فضای مجازی به وی نسبت داده شده را شیطنت رسانه دانست و آن را تکذیب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسین انصاریان گفت: مردم عزیز، هیچگاه به خود و خانواده حتی به شوخی هم دروغ نگویید چرا که حرام است و حتی در آیات و روایات آمده که حرمت برخی از دروغ‌ها به قدری زیاد است که شخص خداوند، گوینده را لعنت می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: استاد صدوقی سها میگوید: مردم خودشان به سمت شیخ صفی الدین اردبیلی می رفتند، اینطور نبوده است که شیخ خودش بخواهد مرید جمع کند. در تصوف منفی، خود آن مشایخ به دنبال مرید بودند، اما درمورد شیخ صفی اینطور نیست، مردم خودشان به دور ایشان جمع می شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: حسین انصاریان گفت که به دروغ بگویم که می توانم همه مشکلات مردم را حل کنم اما چنین اقدامی انجام ندهم! خب چرا این دروغ را می‌گوییم؟! به عشق حضرت صندلی!

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت الاسلام حسین انصاریان مفسر قرآن کریم و استاد حوزه علمیه اظهار داشت: روش اسلام اینگونه است که خداوند به پیامبر (ص) می‌گوید هر مخالفی را بپذیر، به آنها توهین نکن، آنها را طرد نکن و همچنین از گفت‌وگو محروم نکن چرا که انسان آزاد آفریده شده و همه بندگان من حق حرف زدن دارند حتی اگر مخالف خدا سخن بگویند اما به آنها بگو که بر اساس دلیل سخن بگویید.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتقاد از برخی مداحان در نوع مرثیه سرایی برای سیدالشهدا (ع) خاطرنشان کرد: برخی برای امام حسین (ع) نوحه سرایی می‌کنند، اما به گونه دیگری دشمن شاد کن می‌شوند، به سر و سینه هم می‌زنند اما در مسیری غیر از مسیر حسین بن علی (ع)، آنها در مسیری سینه زنی می‌کنند که رادیوها و رسانه‌های بیگانه حرف و شعارشان را بازتاب دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به نظر می‌رسد طیف‌های رادیکال اصولگرا به دنبال ایده خالص‌سازی در انتخابات مجلس خبرگان هم هستند. بر اساس برخی زمزمه‌ها عنوان شده که جبهه پایداری به دنبال ایجاد لیستی از افراد مورد نظر خود برای مجلس خبرگان هم هستند.