سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک جوان مسیحی اسپانیایی برای ازدواج با دختر موردعلاقه‌اش مسلمان شیعه اثتی عشری شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: آیت‌الله احمد بهشتی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لایجه عفاف و حجاب گفت: این کارها آثار عمیق ندارد و اثر ظاهری دارد. بله، ممکن است مغازه‌دار از ترس جریمه رعایت کند، ولی آیا پایه اعتقادی با این کار درست می‌شود؟! یعنی مغازه‌دار معتقد می‌شود که با زن بی‌حجاب معامله نکند و او را در مغازه خود راه ندهد؟!

وب‌گاه عصر ایران

این کارها آثار عمیق ندارد و اثر ظاهری دارد. بله، ممکن است مغازه‌دار از ترس جریمه رعایت کند، ولی آیا پایه اعتقادی با این کار درست می‌شود؟!

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لایجه عفاف و حجاب گفت: این کارها آثار عمیق ندارد و اثر ظاهری دارد. بله، ممکن است مغازه‌دار از ترس جریمه رعایت کند، ولی آیا پایه اعتقادی با این کار درست می‌شود؟! یعنی مغازه‌دار معتقد می‌شود که با زن بی‌حجاب معامله نکند و او را در مغازه خود راه ندهد؟!

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: امروز دومین سالگرد تنفیذ حکم ریاست جمهوری سید ابراهیم رییسی به عنوان هشتمین رییس جمهوری ایران است. کلمه «تنفیذ» البته در قانون اساسی نیامده بلکه «امضای حکم ریاست جمهوری» از وظایف و اختیارات رهبری برشمرده شده بی آن‌که مشخص شود از وظایف است یا اختیارات. اصطلاح تنفیذ را اول بار امام خمینی در حکم بنی‌صدر به کار برد و پس از آن هر بار تکرار شده است.

وب‌گاه عصر ایران

امروز دومین سالگرد تنفیذ حکم ریاست جمهوری سید ابراهیم رییسی به عنوان هشتمین رییس جمهوری ایران است. کلمه «تنفیذ» البته در قانون اساسی نیامده بلکه «امضای حکم ریاست جمهوری» از وظایف و احتیارات رهبری برشمرده شده بی آن که مشخص شود از وظایف است یا اختیارات. اصطلاح تنفیذ را اول بار امام خمینی در حکم بنی‌صدر به کار برد و پس از آن تکرار شده است. این یادآوری در حالی است که در 12 مرداد 1402 کثیری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد حوزه علمیه قم با ارائه راهکارهایی برای مقابله با توهین و هتک قرآن کریم گفت: جهاد کبیر یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌توان به روش‌هایی همچون نشر قرآن، پاسخ منطقی به شبهات قرآنی و تبیین اعجازهای قرآن به مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام برخاست.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

یک فعال چپ تأکید کرد: ما اصلاح‌طلبان باید در انتخابات شرکت کنیم. نمی‌شود با انتخابات قهر کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی از همکاری حوزه علمیه برای توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی خبر داد.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی را امید بخش خواند و خواستار انعکاس این فعالیت‌های در سطح جامعه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتظار می‌رود که قانونگذاران محترم با کسب تجربه از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح‌ها و لوایح خود شتاب زدگی را کنار گذاشته و با جلب نظر اساتید حوزه و دانشگاه و جلب نظر صاحب نظران مربوطه اقدام به تصویب قانونی کنند که قابلیت اجرایی «چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ نیروی انسانی» و پذیرش در بعد فرهنگی جامعه را داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: انتظار می‌رود که قانونگذاران محترم با کسب تجربه از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی در تصویب طرح‌ها و لوایح خود شتاب زدگی را کنار گذاشته و با جلب نظر اساتید حوزه و دانشگاه و جلب نظر صاحب نظران مربوطه اقدام به تصویب قانونی کنند که قابلیت اجرایی «چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ نیروی انسانی» و پذیرش در بعد فرهنگی جامعه را داشته باشند.