دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افزایش موارد کشف حجاب در شهرهای مختلف، مقامات ارشد کشور را به سمت مواجهه بازدارنده قانونی در برخورد با این موضوع سوق داده است. رویکردی که به نظر می‌رسد مورد پسند بخشی از اصولگرایان نیست و همین امر حتی آنها را به سمت صدور فرمان آتش‌به‌اختیار عمل کردن در حوزه امر به معروف و نهی از منکر سوق داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه جام جم نوشت: زن هر قدر پوشیده‌تر و عفیف‌تر در جامعه ظاهر شود، توجه دیگران را به خود دور می‌کند. چنین جامعه‌ای نمی‌تواند حکومتش دموکراتیک و مردمی نباشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرارو خبر داد که به منظور رعایت هر چه بیشتر حجاب در مترو تهران از امروز طرح «تذکر لسانی وظیفه همگانی» در شهر زیرزمینی پایتخت اجرا شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بدون تردید پرداختن به همه ابعاد شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی کاری سترگ و دشوار است که می طلبد سال ها مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات حضور ارتش برای مقابله با زنان بد حجاب با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس درباره موضوع بی حجابی گفت: بی‌توجهی به مسائل عفت عمومی، منشاء این است که زمینه ارتباط‌های سالم، شرعی و قانونی بین دختر و پسر‌ها مهیا نشده است. به نظر من، بحث بی‌حجابی ریشه در مجرد بودن آنها دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: کشف حجاب در ماه‌های اخیر، یک اعتراض مدنی نیست. فطرت و خلقت خانم‌ها با زیبایی گره خورده و این کار خداست، چون خدا زنان را این‌گونه خلق کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علیرضا پناهیان گفت: اینکه جوان‌ها در خیابان مرگ بر دیکتاتور می‌گویند و دیکتاتوری را به عنوان یک اتهام به نظام می‌چسبانند، ریشه‌اش اخبار دروغ غربی‌ها نیست.

خبرگزاری تسنیم

مستند «آغازگر یک پایان» ساخته امید حسن زاده روایتی از زندگی پر فراز و نشیب محمدباقر صدر از تلویزیون پخش می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم توجه به شعارهای سال مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری را به عنوان یک بسته جامع مورد تأکید قرار داد و گفت: اینگونه نیست که اگر امسال بحث تولید و مهار تورم مطرح شده است، پرونده شعارهای سال‌های گذشته بسته شده باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بهرام پور گفت: موضوع حجاب وعفاف که در جامعه امروز بعنوان یک حساسیت اجتماعی مورد توجه قرار گرفته از مهمترین موضوعاتی است که از بدو خلقت دوست ودشمن یعنی خدا وابلیس با آن کار داشتند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نوبت دوم آزمون سراسری سال 1402 برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری مجازی پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در تیرماه 1402 برگزار می‌شود. متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در نوبت دوم...

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده‌بان ایران نوشت: حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور گفت: دشمنان به یارانشان میگویند که گوش نکنید بحث نکنید و در جهت مقابل خواست نظام برهنه شوید، اگر نمی توانید کامل برهنه شوید بخشی از بدن را برهنه کنید اگر باز نمی توانید تن نازی و فریبندگی کنید و یا گروه شوید و تظاهر به بی حجابی کنید و یا حداقل روسری ها را بردارید.

وب‌گاه خبر آنلاین

پانا نوشت: رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اشاره به هنجارشکنی برخی از افراد در حوزه حجاب گفت ضروری است برنامه شهرداری برای مقابله با هنجارشکنان اجتماعی ارائه شود.

خبرگزاری مهر

دفترچه راهنمای ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری سال 1402 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.