دوشنبه 16 مهر 1403

حوزه علمیه

حوزه علمیه

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند «آغازگر یک پایان» روایت جامعی از زندگی پرفراز و نشیب نابغه وحدت گرا علامه شهید آیت‌الله سید محمدباقر صدر است. این مستند با محوریت زندگی و آثار شهید صدر و مرور و بررسی اتفاقات تاریخی و زندگی علما و مراجع حوزه علمیه نجف ساخته شدهاست. این مستند به مقاطع مختلف زندگی شهید محمدباقر صدر، از اجازه اجتهاد در کودکی تا جابجایی‌های چندباره قبر وی در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مستند «آغازگر یک پایان» ساخته امید حسن زاده روایتی از زندگی پر فراز و نشیب محمدباقر صدر از شبکه مستند پخش می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: حجت الاسلام والمسلمین کبیریان گفت: برخوردهای تند و بی‌حساب در امر به معروف و نهی از منکر ممکن است اثر عکس داشته باشد و با این کار به اثر مطلوب از امر به معروف و نهی از منکر نخواهیم رسید. این بخش حساس قضیه است که غالب خانم‌هایی که حجاب را رعایت نمی‌کنند در این بخش قرار می‌گیرند و وظیفه همه افراد جامعه این است که اولاً با روش امر به معروف و نهی از منکر آشنا باشند و ثانیاً...

وب‌گاه عصر ایران

بخشی که مخاطب امر به معروف و نهی از منکر می‌باشند، غافل هستند و به مسأله توجه ندارند. به احتمال زیاد ممکن است با چنین برخوردهای حساب نشده، آنها موضع‌گیری‌های نامناسب کنند. همچنین شرع مقدس و عقل، برخوردهای اینچنینی را نمی‌پسنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

ثبت نام برای شرکت در نوبت دوم کنکور 1402 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از امروز سه شنبه 15 فروردین ماه آغاز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نگاهی به سیر فعالیت‌های میرباقری نشان می‌دهد که او پس از اینکه به ریاست فرهنگستان علوم اسلامی قم می‌رسد، در دهه اول بیشتر فعالیت‌هایش در چارچوب اهداف فرهنگستان بوده است. به‌عبارتی در دهه اول خبری از اظهار‌نظر سیاسی توسط او به‌صورت چشم‌گیر نیست، اما اوایل دهه 90 آرام‌آرام وارد فضای سیاسی کشور می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: آیت‌الله اعرافی خدمت به این شهر را خدمت به پایگاه جهاد و اجتهاد برشمرد و اظهارکرد: قم هنوز بین‌المللی نیست و باید مختصات بین‌المللی شدن آن را خارج از شعار پیاده کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

نگاهی به سیر فعالیت‌های میرباقری نشان می‌دهد که او پس از اینکه به ریاست فرهنگستان علوم اسلامی قم می‌رسد، در دهه اول بیشتر فعالیت‌هایش در چارچوب اهداف فرهنگستان بوده است. به‌عبارتی در دهه اول خبری از اظهار‌نظر سیاسی توسط او به‌صورت چشم‌گیر نیست، اما اوایل دهه 90 آرام‌آرام وارد فضای سیاسی کشور می‌شود. در این بین نوع نگاه او همانند استادش اجرای احکام اسلامی بدون کوچکترین تقلیلی است و همین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری آغاز شد.

وب‌گاه گسترش

رضامراد صحرایی رئیس دانشگاه فرهنگیان، با حکم رئیس‌جمهور به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر سال‌ها در اتاق فکر موساد بنشینند و فکر کنند که چگونه مردم ایران را مقابل یکدیگر قرار دهند، فکری بهتر از این به مخیله‌شان نمی‌رسد که پوشش بخشی از مردم ایران، یعنی زنان را به «مسئله» تبدیل کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده نیروی انتظامی خواف گفت: یک بوم گردی در نشتیفان خواف به علت عدم حجاب و عفاف پلمپ شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متقاضیان شرکت در آزمون سراسری 1402 (نوبت دوم) برای ثبت‌نام از 15 فروردین 1402 به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعرافی امام جمعه قم با بیان اینکه منابع پایدار شهرداری اهمیت زیادی در توسعه و عمران قم دارد اظهار داشت: دستیابی به منابع پایدار برای شهرداری نیز راهکار دارد و باید بودجه قم 10 تا 20 هزار میلیارد تومان باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه فرهیختگان نوشت: برچسب عقب‌نشینی زدن به هر توصیه نرم و جامع‌نگرانه‌، مجریان ایده‌های سلبی را به مسیری سوق می‌دهد که از دل آن رفتارهای رادیکالی مثل زدن سطل ماست روی سر و صورت مردم بیرون می‌زند.