یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

روز گذشته نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران میزبان رئیس جمهور بود که این بازدید از بخش ناشران کودک و نوجوان آغاز شده بود.

دیوید ممت قرار است فیلم جدیدی در مورد حادثه ترور جان اف. کندی با تیمی از ستاره‌های بازیگری بسازد.

خداوند به نماز و زکات امر کرده، پس هر کس نماز بخواند و زکات ندهد نماز او قبول نمی‌شود.

در این گزارش به مجموعه‌ای از رویداد‌های فرهنگی و ادبی برگزار شده در روز هفتم نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اشاره شده است.

به مناسبت روز جهانی موزه بازدید از موزه سینما روز پنجشنبه 28 اردیبهشت‌ماه 1402 رایگان اعلام شد.

در آستانه روز جهانی تنوع فرهنگی، معاون بین الملل شورای فرهنگ عمومی کشور درمورد برگزاری این رویداد مهم فرهنگی توضیحاتی داد.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار گفت: به طور شاخص یک سوم آثار پذیرفته شده فیلم و فیلمنامه متعلق بانوان است.

شصت و هفتمین جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان سینمایی دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه در محل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

شبکه‌های سیما روزانه 12 ساعت به صورت زنده و مستقیم این رویداد بزرگ فرهنگی کشور را برای علاقه‌مندان یار مهربان پوشش می‌دهند.

سخنگوی نمایشگاه کتاب با اشاره به استقبال بالای مردم از سی و چهارمین دوره از نمایشگاه کتاب تهران از تمدید ساعت بازدید آن خبر داد.

شانزدهمین انتخابات خانه سینما طوری آغاز شد که به گفته جامعه صنفی تهیه‌کنندگان، هیات مدیره از صلاحیت لازم برای کاندیداتوری برخوردار نیست.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بازدید از نمایشگاه کتاب گفت: برای خودم در مقام سیاستگذار فرهنگی، مهم‌ترین جای نمایشگاه کتاب، بخش کودک است.

فیلم «میان‌ستاره‌ای» طی یک نظرسنجی از هواداران کریستوفر نولان به عنوان بهترین فیلم این کارگردان انتخاب شد.

مستند «حاج حسین» با محوریت زندگی‌نامه شهید والامقام حاج حسین اسکندرلو فرمانده گردان علی اصغر 26 اردیبهشت روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

رئیس جمهور در بازدید از غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از مأموریت‌های کانون را حمایت از دیگر انتشارات حوزه کودک و نوجوان دانست.

وزیر فرهنگ ونزوئلا گفت: کتاب سلول شماره 14 می‌تواند راهنمای ارزشمندی برای کشور‌های خواهان استقلال و آزادی خواهان جهان باشد.