شنبه 1 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرهنگی خبرگزاری خبرنگاران جوان

12 اردیبهشت ماه مصادف با سالروز شهادت استاد مطهری، روز معلم نام گذاری شده که هر ساله در این روز از معلمان و آموزگاران کشور تجلیل می‌شود.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: بنده از شنوندگان رادیو فرهنگ هستم و توفیق داشتم در برنامه‌های رادیو فرهنگ شرکت کنم.

دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان گفت: نمایشگاه کتاب فضایی فراهم می‌کند تا همه اعضای خانواده بزرگ ایران بتوانند اندیشه‌ها و هنرشان را عرضه کنند.

نشست هم‌اندیشی مدیران باغ کتاب تهران، مدیران معاونت امور کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا و برخی نهاد‌های متولی هم افزایی رسانه‌ای برگزار شد.

حسینی گفت: نمایشگاه کتاب تهران محل رجوع به صنعت نشر خاورمیانه است. رسانه‌های سوئیس این نمایشگاه را بزرگترین رویداد فرهنگی در ایران معرفی کردند.

نیک پیزولاتو، خالق سریال «کارآگاه حقیقی» به جمع نویسندگان بازسازی فیلم «بلید» استودیوی مارول ملحق شد.

کریس پاین قرار است در انیمیشن بعدی دیزنی صداپیشگی یک پادشاه را بر عهده داشته باشد.

یک بازیگر گفت: بازیگر بودن نوعی جهان بینی متفاوت داشتن است و صرفا بازیگر بودن به آن نوعی که ما در دنیای امروز می‌شناسیم نیست.

جکی چان پس از درخشش در جدیدترین اثر اکشن خود، اعلام کرده است که هنوز به بدلکاری ادامه می‌دهد و سخت است که یک جکی چان دیگر پیدا کرد.

برنامه «باغ شادونه» به مناسبت روز معلم با آیتم‌هایی جذاب، یازدهم اردیبهشت روانه آنتن می‌شود.

فیلم سینمایی «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی شانزدهمین جایزه بین المللی خود را از نوزدهمین جشنواره فیلم «فانتاسپوآ» برزیل دریافت کرد.

برنامه «دور‌ها آوایی ست» به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری، تصنیف «شهید مطهر» را روانه آنتن می‌کند.

امام علی (ع): از بیت المال زندگی شخصی که پیر است و قدرت کار کردن ندارد را تأمین کنید.

مجسمه برنزی 7.2 متری سعدی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تقاطع خیابان انقلاب و سعدی تهران رونمایی شد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری گفت: یکی از سیاست‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقویت عرصه تئاتر در حوزه کودک و نوجوان است.

رئیس سازمان سینمایی در حکمی اعضای شورای سیاستگذاری ششمین پژوهش سال سینمای ایران را معرفی کرد.