جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: چند روز قبل به‌دنبال سرقت جواهرات زنی جوان در شیراز تحقیقات پلیس در این‌باره آغاز شد.

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که بارها در صفحات مجازی تصاویری از این ماهی دیده باشید، اما واقعیت زندگی این ماهی وحشتناک و در عین حال خنده دار چیست؟

دمای بدن با قرار گرفتن در معرض گرما بالاتر می‌رود و این اتفاق معمولاً زمانی رخ می‌دهد که بدن به میزان کافی قادر به خنک کردن خود و حفظ دما در محدوده نرمال (36.5 تا 37.5 درجه سانتیگراد) نیست. هرچند بدن به طور طبیعی راهکاری برای این مشکل دارد و آن هم تعریق است، اما در برخی موارد عرق کردن کافی نیست و باید به طور جدی به فکر این معضل بود.

یک کارشناس به خبرآنلاین گفت: «وقتی سلامت اجتماعی را ذیل وزارت کشور قرار می‌دهید، یعنی غلبه دادن نگاه امنیتی، درحالی‌که ما این همه سال تجربه کردیم که امور اجتماعی را امنیتی نکنیم، با این وجود بعد از چهار دهه باز به مسیر قبلی برگشتیم، باید منتظر برخوردهای قهری با سلامت اجتماعی باشیم، همان نگاهی که تا حالا سبب زیرزمینی شدن مسائل و آسیب‌های اجتماعی شده است.»

اگر به‌دلایل پزشکی یا هر دلیل دیگر باید خیلی سریع لاغر شوید، با سه گام ساده زیر که از نظر علمی تایید هم شده است، می‌توانید به این هدف برسید.

پژوهشگران دریافته‌اند کم‌محلی کردن به شریک زندگی درنتیجه‌ی نگاه کردن به تلفن همراه، نتایج زیانباری را برای زندگی متاهلی به همراه دارد.

بهداشت نیوز نوشت: توزیع بافت چربی در بدن با توجه به عوامل مختلفی مانند سن، جنس، فعالیت بدنی یا استعداد ژنتیکی متفاوت است.

همشهری آنلاین نوشت: یک فوق تخصص درد به تشریح روش‌های تشخیص کمر درد پرداخت و گفت: انتخاب روش تشخیص کمر درد با تصمیم پزشک صورت می‌گیرد.

پلیس هند اعلام کرد که گروهی از زنان در ایالت مانیپور در شمال شرقی هند روز جمعه 21 ژوئیه به خانه فرد مظنون در پرونده تجاوز جنسی حمله کرده و آن را آتش زدند.

پیروز حناچی، شهردار سابق تهران در گفت‌وگو با خبرآنلاین از آرزوی خودش برای تهران می‌گوید، او همچنین معتقد است برخی مناطق پایتخت دیگر ظرفیت پذیرش جدید را ندارند. منبع: خبرآنلاین

ایسنا نوشت: معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران ضمن تشریح شایع‌ترین بیماری‌های مرتبط با دخانیات، اجرای کامل قوانین مبارزه با دخانیات را خواستار شد و گفت: افزایش مالیات بر دخانیات به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر کاهش مصرف مؤثر است.

دولت آلمان در حال بررسی طرحی برای ممنوعیت استعمال دخانیات در خودروهایی است که کودکان یا زنان باردار را با خود حمل می‌کنند.

ایسنا نوشت: نوشیدن این آب میوه غیر معمول می‌تواند فشار خون را کاهش دهد.

پایگاه خبری «چند ثانیه» نوشت: موزه گربه ایرانی «میوزه» از پلمب شدن مجدد این موزه خبر داده است.

مهر نوشت: رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از ثبت 22 هزار و 140 ماموریت اورژانس در هفته گذشته خبر داد.

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر در11 استان، افزایش ارتفاع موج تا 2 متر در جنوب کشور همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور هشدار داد.