چهارشنبه 6 تیر 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر آموزش و پرورش گفت: با افتخار اعلام می‌کنم معلمی در کشور نداریم که زیر 10 میلیون تومان حقوق بگیرد.

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان همراه با وزش باد و کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا نوشت: رییس قوه قضائیه گفت: تا قبل از تصویب و قانونی شدن لایحه عفاف و حجاب، در امر برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و جرم کشف حجاب، باید از قانون موجود استفاده کرد.

همشهری آنلاین نوشت: بسیاری از عادات غلط زندگی و یا برخی شرایط پزشکی از قبیل عدم نوشیدن مایعات کافی، عدم ورزش، استرس بیش از حد، انسداد روده، بیماری روده مانند سندرم روده تحریک پذیر، سرطان کولون، سرطان رکتوم و... در ابتلا به یبوست موثر هستند، اما با چه شیوه‌هایی می‌توان این مشکل را تا حد زیادی کاهش داد؟

بهداشت نیوز نوشت: زمانی که چیزی در دهان شما قرار ندارد اما با احساس خفگی مواجه هستید، به‌سرعت به بیمارستان مراجعه کنید. یک حمله قلبی می‌تواند در قالب احساس خفگی یا سوزش در گلو خود را نشان دهد.

اصلاحات نیوز نوشت: تصویری از حجاب‌بان های مرد، جلوی در ورودی فروشگاه شهروند آرژانتین تهران را مشاهده می کنید.

یورونیوز نوشت: زنی که توانایی تکلم خود را به دلیل سکته مغزی از دست داده بود، با استفاده از فناوری‌ای که سیگنال‌های مغز او را به گفتار و حالات چهره ترجمه می‌کند، توانست صحبت کند. این فناوری سینگال‌های مغز او را به یک آواتار دیجیتال منتقل می‌کند.

مهر نوشت: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: خرابی و خاموشی وسایل سرمایشی هنگام برگزاری آزمون وکالت، منجر به تشکیل پرونده قضایی شد.

تسنیم نوشت: نیروهای کلانتری 21 محمودآباد نمونه از توابع شهر قزوین امروز جلوی تیراندازی یک مرد جوان به نامزدش را گرفتند و اسلحه شکاری مسلح شده وی را ضبط کردند.

همشهری آنلاین نوشت: برج آزادی یکی از اصلی‌ترین نمادهای شهر تهران است که در سال 1350 ساخته شد.

اطلاعات آنلاین نوشت: ترافیک سنگین تهران در دهه پنجاه سوژه روزنامه اطلاعات آن سال‌ها شد، این‌بار با مقایسه تهران و مونیخ.

محققان دانشگاه اتاوا با همکاری دانیلو زیا و فابیو اسکیارینو از دانشگاه ساپینزا رم، اخیراً تکنیک جدیدی را کشف کرده‌اند که امکان تجسم عملکرد موج دو فوتون درهم تنیده و ذرات بنیادی تشکیل دهنده نور را در حالت واقعی فراهم می‌کند.

اطلاعات آنلاین نوشت: اداره مبارزه با مواد مخدر شهربانی از دستگیری مدیران قهوه‌خانه معروف خیابان مولوی خبر داد.

دیجیاتو نوشت: سیاهچاله‌های کلان پرجرم با سرعت رشد زیاد نادر هستند. این سیاهچاله‌ها احتمالاً با سرعت کمتری نسبت به آنچه قبلاً تصور می‌شد رشد می‌کنند

مهر نوشت: سخنگوی آتش نشانی تهران از وقوع آتش سوزی در یک مرکز خرید خبر داد.

ایسنا به نقل از سی‌ان‌ان نوشت: «آسپرین» می‌تواند خطر حمله قلبیِ دوم را کاهش دهد اما یافته‌های مطالعات جدید نشان می‌دهد که کمتر از نیمی از بزرگسالانِ واجد شرایط، این دارو را مصرف می‌کنند.