یک‌شنبه 8 مهر 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یک پرستار شاغل در بیمارستانی در تهران حین انجام کار به دلایل نامعلومی جان خود را از دست داد.

ایرنا نوشت: یک عضو شورای اسلامی شهر نوشهر توسط دستگاه‌های امنیتی دستگیر شد.

ایسنا نوشت: مطالعه اخیر محققان دانشگاه آگوستا آمریکا نشان می‌دهد که حفظ یک برنامه خواب مداوم نه تنها از سلامت کلی حمایت می‌کند، بلکه نقش مهمی در کند کردن روند پیری دارد.

رئیس دومین سمینار سرطان در جوانان با این بیان که ابتلا به سرطان در جوانان روند افزایشی دارد، گفت: شایع‌ترین سرطان‌های جوانان در کشور ما شامل سرطان‌های خونی حاد ALL و کمتر AML و بعد سرطان‌های خونی مزمن با شیوع کمتر هستند

در یونان قدیم معتقد بودند که به دلیل تقارن هندسی این قاره باید در آن سوی جهان وجود داشته باشد.

هفته گذشته خبری درباره تجمع والدین دانش‌آموزان یک مدرسه دخترانه معروف در خبرآنلاین منتشر شد.

تسنیم نوشت: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز در فضای مجازی خبر داد.

همشهری آنلاین نوشت: رئیس آموزش و پرورش شهریار در استان تهران گفت: چهار دانش آموز دختر مقطع متوسطه در مدرسه فاز یک اندیشه شهریار بر اثر زیرگرفتن معلم مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

دیده‌بان شفافیت و عدالت خطاب به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص مصوبات کنکوری بیانیه‌ای منتشر کرد.

فارس نوشت: گزگز شدن مکرر دست و پا دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد که هر کدام از این دلایل درمان خاص خود را دارند. در این مطلب در مورد علت گزگز پا و راه‌های درمان و تغذیه مناسب برای کنترل گزگز دست و پا اطلاعاتی آورده شده است.

همشهری آنلاین نوشت: فرمانده انتظامی لارستان گفت: خانمی که به دلیل اختلافات خانوادگی با همکاری فرزندش اقدام به قتل همسر خود کرده بود، دستگیر شد.

ایسنا نوشت: رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: پیرو مشکلات گوارشی که برای تعدادی از دانشجویان این دانشگاه رخ داد بعد از بررسی‌های کارشناسی مشخص شد مشکل در بخشی از زنجیره توزیع غذا بوده که رعایت کامل موازین بهداشتی در آن انجام نشده است.

ایسنا نوشت: رتبه بندی دانشگاه‌های جهانی موسسه «تایمز هایر اجوکیشن» (Times Higher Education) در سال 2024 میلادی منتشر شد.‌

باشگاه خبرنگاران نوشت: فوق تخصص بیماری‌های گوارش و کبد و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله گفت: سندروم متابولیک ترکیبی از فشار خون بالا، چاقی شکمی (چاقی سیبی)، چربی خون بالا، قند بالا و... است که همراه با دور کمر بالای 102 سانتیمتر برای آقایان و بالای 88 سانتیمتر برای بانوان است.

ایرنا نوشت: رئیس پلیس راه استان یزد گفت: ماموران پلیس راه اردکان - نائین یک دستگاه تریلی ماک را به رانندگی پسربچه 12 ساله توقیف کردند.

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار باران و رعد و برق و احتمال آبگرفتگی معابر و بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها در سه استان شمالی هشدار داد.