شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: 102 نقطه حادثه خیز از سال 1395 در استان کرمانشاه شناسایی شده که تا کنون ایمن سازی 93 نقطه آن انجام شده است.

اطلاعات آنلاین نوشت: زمین‌های منطقه نازی‌آباد تهران 70 سال پیش طی یک مراسم قرعه کشی شد.

مدیر عامل جمعیت هلال أحمر استان کرمانشاه گفت: دستگاه قضا باید به موضوع عدم صدور مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه ورود کند.

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها به‌ویژه هنگام بعد از ظهر و شب در بیشتر نواحی استان با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید در ارتفاعات و نیمه جنوبی وزش باد شدید گاهی خیلی شدید پیش‌بینی می‌شود.

تسنیم نوشت: رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: 35 هزار ساختمان در تهران از نظر ایمنی بازرسی شدند که در نتیجه آن 93 "ساختمان پرخطر" شناسایی شد.

ایسنا نوشت: در حالی که اکثر افراد تصور می‌کنند آلزایمر فقط سالمندان را درگیر می‌کند، پزشکان به این نتیجه رسیده‌اند که بروز آلزایمر حتی می تواند در سنین جوانی هم رخ دهد؛ از این رو می‌توان با اتخاذ برخی راهکارهای ساده از ابتلا به آن جلوگیری کرد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با بیان اینکه مشکلات قلبی دومین دلیل فراخوانی اورژانس از سوی شهروندان است، توصیه‌هایی در خصوص مواجهه صحیح و اثرگذار با یک بیمار قلبی تا قبل از رسیدن امدادگر یا انتقال به مرکز درمانی را ارائه داد.

طبق گزارش‌ها، یک دختر 13 ساله در آمریکا سه روز پس از آنکه توسط یک مرد 61 ساله ربوده شد، توانست توجه عابران را به خود جلب کند و از دست آدم‌ربا نجات یابد.

صدا و سیما نوشت: پس از درگیری جنجالی مردی روحانی با زنی روستایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود برای بررسی ابعاد این ماجرا وارد عمل شد.

ایسنا به نقل از خبرگزاری قطر (قنا) نوشت: بر اثر انفجار لوله آب گرم در یک مرکز خرید در مسکو، پایتخت روسیه دست‌کم چهار نفر جان خود را از دست دادند.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار پراکنده در برخی استان‌ها، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در بعضی مناطق و کاهش کیفیت هوا خبر داد.

اطلاعات آنلاین نوشت: طی دوشب در تهران پلیس 100 کاروان عروسی را در خیابان‌ها متوقف کرد.

دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با تاکید بر اینکه، تحقیقات اخیر نشان داده که شیرین کننده های مصنوعی می تواند منجر به افزایش چربی خون و ریسک ابتلا به دیابت نوع دو بشود، می گوید: همچنین مصرف این شیرین کننده ها در نهایت می تواند به افزایش ابتلا به بیماری های قلبی بشود. نهایتا اینکه مصرف شیرین کننده های مصنوعی توصیه نمی شود. منبع: خبرآنلاین

اطلاعات آنلاین به‌نقل از دیلی میل نوشت: به گفته محققان اشعه UVB اشتها در مردان را افزایش داده و قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث تحریک مصرف غذا و افزایش وزن در مردان می‌شود.

همشهری آنلاین نوشت: فرمانده انتظامی لنگرود گیلان علت درگیری روحانی لنگرودی با همسر برادرش را اختلاف ملکی و تقسیم سهم‌الارث اعلام کرد.

همشهری نوشت: این روزها مسئله حجاب یکی از موضوعات روز رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی است. موافق و مخالف درباره وضعیت حجاب و رفتار حاکمیت و اعمال قانون اظهارنظر می‌کنند.