چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: رای پرونده توماج صالحی، خواننده بازداشتی در جریان اعتراضات ایران صادر و او از بابت اتهام «افساد فی الارض» به 6 سال و 3 ماه حبس محکوم شد.

ایسنا نوشت: یک متخصص داخلی ویتامین D را از ویتامین‌های ضروری بدن دانست و به تشریح علائم کمبود این ویتامین در بدن پرداخت.

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با تداوم افزایش دمای هوای پایتخت، درساعات بعدازظهرامروز (19 تیرماه) احتمال تولید و افزایش غلظت آلاینده ازن و در نتیجه کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

فارس نوشت: دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش به تشریح مصوبات این شورا پرداخت.

همشهری نوشت: ساعت 18 و 48 دقیقه عصر روز گذشته، به‌دلیل بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی شهر بازی پارک ناژوان اصفهان، 9 نفر نوجوان حدود13 تا15 سال مصدوم شدند.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران در شمال و جنوب کشور و خیزش گرد و خاک در شرق کشور خبر داد.

ایسنا به نقل از «وب ام دی» نوشت: متخصصان و کارشناسان تغذیه و سلامت همواره افراد را به مصرف مقادیر کافی از انواع میوه و سبزی ترغیب می‌کنند با این حال اگرچه میوه‌هایی مانند موز، سیب و گلابی مقادیر قابل توجهی از ویتامین‌ها، فیبر و مواد مغذی را به بدن ما می‌رسانند اما قند زیادی نیز در این میوه‌ها موجود است.

ایسنا نوشت: معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی میانکاله را تشریح کرد و گفت: بر اساس آخرین اطلاعات واصله از اداره کل حفاظت محیط زیست استان مازندران، پیگیری‌های قضایی و حقوقی به صورت رسمی در سطح دادستانی شهرستان بهشهر و دادستانی استان مازندران آغاز شده است که امیدواریم با توجه به حساسیت‌های زیست محیطی موجود، در اسرع وقت رسیدگی و ضمن توقف عملیات اجرایی...

ایسنا نوشت: گرمای شدید یکی از علل بروز مشکلات و برخی بیماری‌ها است؛ هوای داغ تابستان نه تنها سبب گرمازدگی می‌شود بلکه مشکلات تنفسی و سایر مشکلات پزشکی را نیز تشدید می‌کند.

ایسنا نوشت: رئیس سازمان اورژانس کشور نسبت به افزایش مرگ‌های ناشی از غرق شدگی در کشور هشدار داد.

پروژه دوچرخه‌های اشتراکی در تهران شکست خورد و حالا دیگر خبری از دوچرخه‌های نارنجی در سطح شهر نیست، اما علت جمع‌آوری این دوچرخه‌ها چه بود، آیا تلاش برای منع دوچرخه‌سواری زنان سبب این اتفاق شد؟ پیروز حناچی، شهردار سابق تهران با حضور در کافه‌خبر خبرآنلاین از فشارهای برخی نهادها به پروژه بیدود می‌گوید. منبع: خبرآنلاین

چند روز گذشته، ساکنان منچستر، با سکه‌هایی مواجه شدند که سراسر منچستر پراکنده شده بود.

همشهری نوشت: ظهر شنبه به قاضی وحید ناصری، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که دختر نوجوانی به طرز مشکوکی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت جان باخته است.

ایران نوشت: خردادماه سال 1401 مادر نگران به پلیس آگاهی رفت و از ناپدید شدن دخترش به نام مینا خبر داد.

بلافاصله بعد از کشیدن دندان، به‌ویژه دندان عقل، نمی‌توانید به‌راحتی هر چه می‌خواهید بخورید. اما با استفاده از این 5 خوراکی می‌توانید دوران نقاهت را بهتر بگذرانید.

فرادید نوشت: «اسمال بزاز» مشهورترین دلقک دربار ناصرالدین شاه بود که درآمد سرشارش و قباحت شوخی‌هایش هر دو به یک اندازه معروف هستند. او زمانی در خیابانی که امروز مولوی نامیده می‌شود سکونت داشت و به همین دلیل آن خیابان در دوران قاجار به نام او معروف بود.