شنبه 15 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: افزایش وزن و چاقی صورت نیز مانند کاهش وزن به مرور زمان اتفاق می‌افتد و نباید یک‌شبه انتظار معجره داشته باشید. زمانی که می‌زن دریافت کالری شما از کالری مصرفی بیشتر است، با افزایش وزن همراه خواهید بود. برخی از ویتأمین‌های ضروری وجود دارند که می‌توانند تأثیر مثبتی بر چاقی فرد و چاقی صورت داشته باشند.

مهر نوشت: یک متخصص زنان و زایمان گفت: مصرف آمپول نوروبیون که طی سال‌های اخیر رواج غیر قابل تصوری پیدا کرده است، می‌تواند به عارضه کبد چرب غیر الکلی و در نهایت به نارسایی کبدی منجر شود.

همشهری آنلاین نوشت: معاون توسعه دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت از سکنجبین به عنوان بهترین نوشیدنی برای رفع عطش روزهای گرم تابستان یاد کرد.

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای تأکید کرد: از شروع به تحصیل داوطلبان شبهه‌دار آزمون سراسری 1401 و سال‌های 1400 و قبل از آن که پس از بررسی و برگزاری آزمون رفع شبهه حکم قطعی محکومیت دریافت کرده‌اند، جلوگیری شده است.

ایسنا نوشت: یک مغازه صافکاری و دو دستگاه خودروی سوار واقع در آن در جنوب تهران دچار حریق شد.

فارس نوشت: میانگین دما در 30 سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

فارس نوشت: یک گدای خیابانی به‌نام بهارات جین در بمبئی هند ثروتی بیش از یک میلیون دلار دارد.

تسنیم نوشت: رئیس مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران بزرگ نحوه عملکرد سامانه پیامکی خود را برای کسانی که امکان صحبت تلفنی را هنگام ارائه گزارش یا درخواست کمک ندارند، تشریح کرد.

زومیت نوشت: اواخر دی ماه سال گذشته بود که خبرهای غیر رسمی حکایت از این داشت که اپلیکیشن پیام رسان وایبر برای برخی از کاربران در داخل ایران فیلتر شده است و در دسترس نیست اما هیچ مقام رسمی در این باره اظهار نظر نکرد.

پایگاه خبری «چند ثانیه» نوشت: در ساعات اخیر ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که بازتاب گسترده داشته و ابهاماتی درباره بازگشت گشت ارشاد ایجاد کرده است.

ایرنا نوشت: یک فوق‌تخصص غدد و متابولیسم گفت: در انسولین‌های نوع جدید به دلیل طولانی‌اثر بودن آن، فرد دچار افت قند خون کمتری به خصوص هنگام شب می‌شود و تعداد انسولینی که باید در طول روز مصرف شود، کمتر است و فرد مبتلا به دیابت در طول روز نیاز به یک و در نهایت دو مرتبه مصرف انسولین دارد.

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق و احتمال لغزندگی جاده‌ها و آبگرفتگی معابر 15 استان همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در 12 استان و ارتفاع موج تا 2 متر در شمال کشور هشدار داد.

ایسنا نوشت: رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای اولین مرحله طرح مقابله با سارقان مامورنما خبر داد.

تسنیم نوشت: دو نفر کارچاق‌کن که ادعای نفوذ در پرونده‌های قضایی داشتند، از اصحاب پرونده درخواست مبلغ 20 میلیارد تومان کرده بودند، با اقدام مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه دستگیر شدند.

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان آسمانی صاف و قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید در نواحی جنوبی و غربی همچنین کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

میزان نوشت: یک مشاور تغذیه و رژیم درمانی به بیان توضیحاتی در خصوص خواص میوه‌های تابستانی پرداخت.