یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

اجتماعی وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت‌نیوز نوشت: مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از انتقال دو توله خرس سیاه کشف شده از قاچاقچیان جهت درمان به پارک پردیسان سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد.

ایسنا نوشت: کیفیت هوای تهران هم اکنون در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

مهر به نقل از مدیسن نت نوشت: یک مطالعه جدید نشان می دهد که متخصصان زیبایی نسبت به زنان معمولی با احتمال بسیار بیشتر ابتلا به سرطان تخمدان روبرو هستند.

تسنیم نوشت: مدیرکل دفتر بررسی مخاطرات سازمان زمین‌شناسی با اشاره به فرونشست 76 متری کاشان گفت: استفاده از واژه «بزرگترین فرونشست کشور» برای این محل درست نیست. تعیین بزرگترین فرونشست سالیانه است؛ ممکن است هر سال جایی بیشتر یا کمتر شود و سال به سال فرق کند.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از مه‌آلودگی ارتفاعات شمالی البرز و احتمال گرمازدگی در کوه‌های نیمه‌جنوبی و مناطق مرکزی کشور در روزهای پایانی هفته خبر داد.

ایسنا نوشت: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: تصادف مرگبار اتوبوس مسافربری و دو خودرو سواری پراید و پژو در ابتدای مسیر سبزوار - بردسکن چهار کشته و 11 مصدوم برجای گذاشته است.

ایسنا نوشت: تبخال یا زخم سردی که در اثر ویروس هرپس سیمپلکس ایجاد می‌شود، می‌تواند در قسمت‌های مختلف بدن خود را نشان دهد. در صورت بروز، بهترین کار این است که علائم آن را در اسرع وقت درمان کنید چون خشک شدن ناحیه تاول زده، خطر انتقال ویروس تبخال را به دیگران کاهش می‌دهد.

ایران نوشت: پلیس در تحقیقات خود درباره جسد یک مرد جوان که از پلی در تهران با طناب حلق‌آویز شده بود، راز این مرگ را کشف کرد.

همشهری نوشت: سحرگاه دیروز 2 محکوم به قصاص در زندان رجایی‌شهر پای چوبه دار رفتند تا حکم مرگ‌شان که از سوی دیوان عالی کشور تایید شده بود، اجرا شود اما فقط یکی از آنها قصاص شد و دیگری مهلت زندگی گرفت.

همشهری نوشت: باز هم یکی از اشتباهات در جانمایی مکان‌های عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد این بار در شهرستان بهمئی موجب بروز حادثه منجر به مرگ شد.

همشهری آنلاین نوشت: یکی از شرایط مهم برای دریافت این کمک هزینه، وجود سابقه لازم است به نحوی که بیمه‌شده ظرف 5 سال قبل از تاریخ ازدواج، حداقل به مدت 720 روز سابقه کار داشته و حق‌بیمه این مدت از سوی کارفرما پرداخت شده باشد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع بارش خفیف در گیلان و شرق مازندران طی امروز خبر داد.

حلیمه‌جان اسم یک روستای زیبا در گیلان است.

یک سوال ساده ریاضی کودکان ابتدایی، هزاران بزرگسال را گیج و بدون پاسخ گذاشت.

میزان نوشت: حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد مرتضوی مقدم» درباره برخی ابهامات که در خصوص پرونده اکبر طبری مطرح شده است، گفت: نخست از مردم کشورمان به دلیل حساسیتی که برای مبارزه با فساد دارند تشکر می‌کنم؛ این حس قابل ستایش است، اما آن چه مذموم است همراهی با کسانی است که به دنبال سوءاستفاده از این جریان و جوسازی علیه دستگاه قضایی هستند.

فرض کنید در یک مهمانی بزرگان آن جمع مشغول صحبت‌های سیاسی هستند این موضوع برای آنها شاید طبیعی باشد اما می‌تواند روی کودکان تاثیرات روانی از جمله افزایش اضطراب داشته باشد.