دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دلار روز دوشنبه بیشترین افزایش قیمت را طی دو هفته اخیر داشت. این اسکناس با رشد نزدیک به هزار تومانی، سقف تاریخی را شکست و به کریدور ششم راه یافت. فعالان بازار ارز معتقدند در صورتی که اسکناس دلار تا دوشنبه شب در همین کریدور باقی بماند، روند بازار ارز روز سه‌شنبه باز هم صعودی خواهد بود.

قیمت مصوب زولبیا و بامیه برای فروش در ایام ماه مبارک رمضان در انواع درجه یک و درجه دو مشخص شد.

سازمان استاندارد نظر خود را در رابطه با تارا 5 سرعته دستی اعلام کرد.

گروه فناوری اطلاعات شریف با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دهمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور IT WEEKEND 10 را در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار کرد.

زمان برگزاری دوازدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مشخص شد.

باتری گوشی موبایل‌تان را با هزینه 299 هزار تومان در کمپین نوروزی دیجی‌کالاسرویس تعویض کنید.

شرکت بی ام کارز با صدور اطلاعیه از تکمیل وجه متقاضیان طرح یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی (خودروی BESTUNE T77) در قالب طرح فروش فوق العاده خبر داد.

سرپرست دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت در نامه‌ای به مرکز فناوری داده و اطلاعات و امنیت فضای مجازی موضوع تسهیل در ثبت اطلاعات توزیع خرده فروشی تایر در سامانه جامع تجارت را ابلاغ کرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که نیسان ترا راهی بازار خودرو کشور شده‌است.

بیت‌کوین سود خود را بیشتر کرد و قیمت آن برای اولین بار از نوامبر سال 2021 به 64 هزار دلار رسید

پژوپارس XU7P سال، به 600 میلیون تومان رسیده است و امروز با افزایش 40 میلیونی به 640 میلیون تومان رسید.

گفته می‌شود که به زودی عرضه انواع خودروهای اشکودا در کشور صورت می‌گیرد؛ تاکنون، دو مدل سدان سوپرب و اکتاویا، همراه با یک کراس‌اور معرفی شده‌اند و خودروهای برقی اشکودا هم، احتمالا1403 وارد شوند.

طرح مدال، خانواده‌های ایرانی را قادر می‌سازد با این بیمه‌نامه اعتباری، به درمان‌های فوری و ضروری خود اقدام کنند و طی 18 ماه هزینه‌های آن را تا سقف 150 میلیون تومان با دریافت تسهیلات بدون ضامن به صورت اقساط پرداخت کنند.

فلای‌تودی، پلتفرم آنلاین خرید خدمات سفر، در راستای ارائه آسانتر کردن شرایط سفر و افزایش رضایت مسافران، سرویس استرداد بدون جریمه را راه‌اندازی کرده است.

بازار طلا و سکه در ایران غیرقابل پیش‌بینی شد، این نکته‌ای است که محمد کشتی‌آرای، فعال صنفی و نائب رییس اسبق اتحادیه اعلام می‌کند.

در واکنش به حراج سکه، تحلیلگران و اقتصاددان عنوان کردند که سکه‌های فروخته شده در مرکز مبادله ارز و طلا با قیمتی بالای 90 هزار تومان به مردم فروخته شده است.