دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر عامل شرکت بیمه سامان، اظهار داشت در یک دهه گذشته، فناوری‌های متعدد به طور چشمگیری در تمام جوانب زندگی افراد تأثیر گذار بوده و صنعت بیمه و بانک نیز با آغوشی باز پذیرای این تحولات اثرگذار بوده‌اند.

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی که به مناسبت دهه فجر آغاز و با استقبال 13 میلیون خانوار روبه‌رو شده است؛ از روز جمعه هجدهم اسفندماه با واریز شارژ 220 هزار تومانی وارد دومین ماه اجرای خود می‌شود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات پوشاک از رکود بی‌سابقه در بازار پوشاک شب عید خبر داد و گفت: پوشاک از سبد مصرف پنج دهک پایین حذف شده و آنها فقط در شرایط اضطرار پوشاک می‌خرند.

تورم بی‌سابقه در بازار مسکن باعث شده است نسبت توان اقتصادی مردم با قیمت مسکن بر هم بریزد و به‌وجود آورنده وضعیتی باشد که منافع مصرف‌کننده و تولیدکننده در آن تامین نشود. اما با وجود این شرایط چه افقی برای این صنعت وجود دارد؟ تجارت‌نیوز این مساله را در گفت‌وگو با ایرج رهبر و فرشید پورحاجت اعضای کانون انبوه‌سازان بررسی کرده است.

برای بازار جهانی، سوزوکی و کاوازاکی (Kawasaki: کاواساکی) فراتر از هوندا و یاماها توانسته‌اند، در کلاس کروزرهای سنگین وزن حضور داشته باشند. این سبک موتورسیکلت، اساسا با محصولات ساخت هارلی دیویدسن و ایندین تعریف می‌شود اما برندهای ژاپنی طی 40 سال اخیر، کابوس امریکایی‌ها باقی مانده‌اند.

ورود بازارساز با عرضه و فروش 400 میلیون درهم در سامانه نیما از امروز آغاز شد. این حجم از عرضه قطعا نیاز بازار در ایام پایانی سال را تامین کرده و شواهد بیانگر نزولی شدن قیمت‌ها در بازار است.

سهندs، محصول جدید بازار خودروی ایران است.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: از تمام والدین نوزادان سال 1401 درخواست می‌کنیم حداکثر تا پایان اسفندماه امسال به پنجره ملی خدمات دولت الکترونیک مراجعه و ثبت‌نام کنند به محض ثبت‌نام مراحل به شکل کاملا خودکار و الکترونیکی برای تخصیص بندهای لازم جهت 1.5 میلیون تومان سهام برای نوزادان سال 1401 انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: قیمت سوخت شناورهای صیادی تغییر نکرده و با همان قیمت قبلی عرضه می‌شود.

آخرین مهلت وراث برای دریافت سود سهام عدالت اعلام شد.

تاخت و تاز تورم دو رقمی در کشور بیش از هر قشری مستاجران پایتخت را هدف قرار داده‌است؛ مستاجرانی که برای خانه‌دار شدن باید بیش از نیم‌قرن پول ذخیره کنند.

نماینده کارگران در شورای عالی کار با تشریح جزئیات جلسه دیروز این شورا گفت: با توجه به پیشنهاد یکی از نمایندگان کارگران برای افزایش سقف معافیت مالیاتی دستمزد، مقرر شد وزیر کار مکاتباتی با هیات دولت برای این موضوع داشته باشد.

اوجی با اشاره به تامین بنزین شب عید گفت: در بحث تامین بنزین شب عید ذخایر خوبی در 1400 جایگاه سراسر کشور تمهیداتی اندیشیده شده و مشکلی مسافران نوروزی نخواهند داشت.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت درباره افرادی که تاکنون موفق به دریافت سود سهام عدالت نشده اند توضیحاتی را بیان کرد.

دومین حراج ربع سکه بهار آزادی ضرب 86 از ساعت 12 امروز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران آغاز می شود.