دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

افزایش جوجه‌ریزی در 3 ماه پایان سال که به ماهانه بیش از 150 میلیون قطعه رسیده ثبات را در بازار این محصول پروتیینی به ارمغان آورده است.

کرمان موتور با اولین محصول انحصاری و برقی خود در نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست شرکت کرد.

بررسی داده‌های اوپک نشان می‌دهد در بین سال‌های 1983 الی 2022، صادرات نفت به ازای هر نفر در سال 1994 در بیشترین میزان خود قرار داشته است. صادرات نفت به ازای هر نفر در این سال، برابر با 16.25 بشکه در کل سال است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: یک قاچاقچی سوخت در شهرستان کبودرآهنگ به یک میلیارد و 281 میلیون ریال جزای نقدی و همچنین فک تانکر و ضبط آن محکوم شد.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور گفت: دولت تمام هم خود را بر اجرای سیاست دستوری گذاشته و در این وضعیت دورنمایی برای تولیدکننده داخل باقی نمی‌ماند.

دو خودروی جدید سوزوکی با نام‌ها فرانکس و جیمینی در راه بازار است.

در حوزه تجارت الکترونیک، نقش درگاه پرداخت برای موفقیت تراکنش‌های مالی بسیار مهم است. درگاه پرداخت یک راه حل فناوری است که انتقال وجه بین مشتری و کسب و کار آنلاین را تسهیل می‌کند.

با انتشار یک گزارش آماری، تپسی از چگونگی تعامل مسافران و راننده‌ها ذیل خدمات تاکسی اینترنتی پرده برداشت.

قیمت برخی کالاهای اساسی منتشر شد.

روزنامه اطلاعات اسفند 1352 آمار قابل توجهی از تعداد خودروهای کشور منتشر کرد.

بر اساس مصوبه هیات وزیران حقوق ورودی گوشی تلفن همراه بالای 600 دلار در رویه های تجاری 15 درصد و در رویه های پستی و مسافری 30 درصد تعیین شد.

با وجود تکرار وعده‌های چند باره برای کاهش قیمت گوشت، اما قیمت‌های بازار متفاوت از آن رقمی حرکت می‌کند که مسوولان انتظار دارند.

دقایقی مانده به آغاز حراج سکه، سایت «مرکز مبادله ارز و طلا» از دسترس خارج شد و این وب‌سایت برای شرکت در حراج طلا با اختلال مواجه شده است.

در حالی قرار است جلسه شورای عالی کار، سه‌شنبه هفته جاری، 15 اسفند ماه، برگزار شود که احتمالا به نظر می‌رسد بررسی میزان افزایش دستمزد 1403 در دستور کار قرار گیرد.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی معتقد است: تعدیل دو شاخص مهم سیاسی و اقتصادی افزایش مشارکت در انتخابات و کاهش تورم بلندمدت، در گرو اصلاح شیوه حکمرانی است.