دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

وراث متوفیان سهام عدالت از طریق شعب 4 بانک و دفاتر 44 کارگزاری منتخب در سراسر کشور می توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز 10 اسفند ماه سال جاری انجام دهند تا سود این سهام را تا پایان امسال دریافت کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه درباره مسکن چینی شفاف صحبت کرده‌ام، گفت: اولویت دولت در این رابطه جذب سرمایه‌گذار از چین است و لزومی ندارد که جواب انبوه‌سازان را بدهد.

یکی از شرکت‌های واردکننده خودرو به کشور با محصولاتی از قبیل کیا سونت، کیا سلتوس، کیا پگاس، کیا K5 و کیا سراتو (GT LINE) در نمایشگاه خودرو حضور به هم رساند.

در شرایط فعلی، نه تنها امیدی به جبران تورمِ بیش از 140 درصدی خوراکی‌ها و هزینه‌های صعودی زندگی نیست، بلکه پذیرش افزایش دستمزد به اندازه تورم رسمیِ حدوداً 50 درصدی نیز بعید می‌نماید.

دومین مرحله از طرح فجرانه کالابرگ برای 7 دهک درآمدی از 17 اسفندماه سال جاری آغاز می‌شود و بنا بر اعلام وزارت رفاه مبلغ 220000 تومانی برای هر فرد برای خرید 11 قلم کالا اساسی شارژ خواهد شد.

قیمت خودرو امروز، یک‌شنبه، 6 اسفند 1402، پس از وقفه یک‌روزه به مدار صعودی بازگشت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به درخواست این اتحادیه برای ممنوعیت فروش طلای دست‌دوم، عنوان کرد: ما به‌صورت مرتب با مسئولان نامه‌نگاری انجام دادیم در جلسات حضوری هم اعلام کردیم که باید قانونی مصوب شود که فروش طلای دست‌دوم ممنوع شود و فقط مصنوعات نو فروخته شود.

در اواخر دهه 40 شمسی بود که خبر کشف منابع بزرگ گازی در خلیج فارس شنیده شد؛ میدان در نزدیکی آب‌های سه کشور ایران، کویت و عربستان بود.

با افزایش تقاضا در بازار گوشت مرغ در 3 ماه پایان سال میزان جوجه‌ریزی در کشور به ماهانه بیش از 150 میلیون قطعه افزایش یافته است.

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار تهران طی 24 ساعت گذشته تغییر کرد.

عرضه کم و بهبود تقاضا، نرخ برنج هند را به رکورد جدیدی رساند.

گوشت گوسفندی با قیمت 370 هزارتومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود اما برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشت‌های گرم به اصطلاح دولتی در تعدادی از استان‌ها به کبابی‌ها می‌رسد.

آخر چطور ممکن است کشوری تا این اندازه ثروتمند، این‌گونه فقیر باشد؟ آیا این باورکردنی است که کشوری با رتبه دوم گاز و رتبه چهارم در نفت، نه تنها در تامین انرژی جهانی جایگاهی نداشته باشد بلکه حتی در تامین انرژی مورد نیاز خود نیز دچار استیصال باشد؟

با معدل گیری مستمر از حجم خرید نان خانواده‌ها بر بستر کارتخوان هوشمند در یک منطقه و در نظر گرفتن بازه اطمینان حول معدل برای پوشش عموم خانواده‌ها، رفتار تراکنشی نانوایان را پایش و تراکنش‌های غیرواقعی، ساختگی یا فروش تجاری نان را از عملکرد قابل قبول نانوایان خارج می‌کند.

قیمت دلار در هفته‌های گذشته با افزایش پلکانی دو پله صعود را تجربه کرد.

قیمت خودرو در بازار طی 24 ساعت گذشته یک تا 5 میلیون تومان گران شد.