دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت از اختصاص تسهیلات 20 میلیون تومانی به خریداران شب عید صرفا از طریق اعتبارسنجی و بدون ضامن، سود و وثیقه خبر داد.

دور جدید ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان شروع و دوباره شاهد حواله فروشی با قیمت های عجیب هستیم.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

عمان پلی میان شبه جزیره عربستان، آسیای شرقی، هند و خلیج فارس به شمار می آید و به دلیل روابط مطلوب سیاسی، اقتصادی و اشتراکات مذهبی و فرهنگی بین دو کشور که سابقه تاریخی عمیقی دارد، تجار ایرانی می توانند از فرصت طلایی عمان برای صادرات به این کشور و کشورهای آفریقایی و عربی استفاده کنند.

عیدی کارمندان، کارگران و بازنشستگان از امروز (دوشنبه) به تدریج پرداخت می‌شود.

طلا در بازار جهانی، معاملات را با ریزش قیمت آغاز کرد.

به طور کلی همواره تقاضای دلار و ارز در اسفندماه دو و نیم برابر سایر ماه‌های سال می‌شود.

رئیس‌کل بانک مرکزی چندی پیش با برشمردن برخی سازوکارها از چرخه‌های تضعیف ریال گله کرد و از دستگاه قضایی خواست با کسانی که در معاملات خود از ابزارهایی به غیر از ریال استفاده می‌کنند، به‌طور جدی برخورد کند.

بانک مرکزی به موجب قانون تسهیل، فاکتورهای دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت الکترونیکی را به صورتحساب الکترونیکی تبدیل می‌کند.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه مردم منتظر کاهش قیمت نباشند، اظهار کرد: قیمت‌ها ثبات نسبی را در یک ماه گذشته طی کرده است بنابراین احتمال کاهش قیمت‌ها کم است.

مدیرعامل ایران‌خودرو در نامه خود خطاب به سازمان بورس، ابراز امیدواری کرده که در سال آینده قیمت محصولات این شرکت اصلاح شود.

موتورسیکلت کاوازاکی نینجا H2 همانند یک موشک زمینی عمل می‌کند و دلیل آن‌هم وجود پیشرانه‌ای قدرتمند و سطح بالاست.

محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی در روزهای اخیر از ایجاد افای‌تی‌اف داخلی سخن گفت.

مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: بنابر اعلام مرکز آمار جمعیت دام دی ماه نسبت به آذر 4 درصد کاهش یافته است.

یانگ وانگ که برند سطح بالای بی وای دی محسوب می‌شود، محصول پرحاشیه و قدرتمند خود به نام U9 را به زودی عرضه خواهد کرد. مشخصات فنی این ابرخودروی چینی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

در حالی دلار در بازار ارز در کانال 57 هزار تومان قرار دارد که تحلیلگران و کارشناسان اقتصادی اعتقاد دارند که با توجه به این‌که بازار در روزهای پایانی سال قرار دارد و فشار تقاضا به دلیل افزایش سفرها بیشتر می‌شود، احتمال نوسان قیمت‌ها همچنان وجود دارد.