دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

شاید باورتان نشود اما بد نیست قیمت خودروهای کارکرده در بازار عراق را بدانید.

بازنگری در ارکان راهبردی، تولید محصولات جدید بر اساس نیاز واحدهای تولیدی و اقتصادی و فضای کسب و کار، تدوین نقشه راه جدید و ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان و ذی‌نفعان و هم‌راستایی با صنایع ویژه و راهبردی کشور از جمله اقدامات مهم بانک صادرات ایران در دو سال گذشته بوده است.

وزیر اقتصاد از واریز مرحله دوم سود سهام عدالت در 25 اسفند خبر داد.

وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: طبق بخشنامه جدید، قیمت هر کیلوگرم خرید حمایتی مرغ زنده درب واحدهای مرغداری 58 هزار تومان تعیین شده است.

رییس اسبق بانک مرکزی اظهار داشت: بخشی از تغییراتی که در قیمت ارز به وجود می آید نشات گرفته از عوامل و متغیرهای اصلی اقتصاد از جمله تورم است. اساسا نمی‌توان قیمت ارز را از روند عمومی تورم که بر قیمت همه کالاها و خدمات تأثیر دارد مستثنی کرد و در حالی که با تورم 40 درصدی مواجه هستیم، قیمت دلار ثابت بماند. این منطقی و قابل قبول نیست.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت گفت: در لایحه بودجه سال 1403 هیچ تصمیمی در ارتباط با تغییر قیمت حامل‌های انرژی گرفته نشده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، پنج هزار کارت هوشمند سوخت شخصی در منطقه تهران مسدود شده است.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.09 درصد افزایش به 2033 دلار و 4 سنت رسید.

در پی انتشار مطلبی تحت عنوان باختیم بد هم باختیم ایران 1 قطر 5 توضیحاتی از سوی وزارت نفت به خبرانلاین ارسال شد که در پی می‌آید.

رییس صندوق توسعه ملی درباره ورود به میدان آرش جهت استخراج گفت: برای ورود به میدان آرش در حال بررسی هستیم.

شهردار همدان گفت: در اجرای طرح تولید خودروهای برقی از سوی شرکت آریا کیان خودرو پارس به عنوان نماینده پروژه و چگونگی ایجاد جایگاه توسط شهرداری، منافع 2طرف مدنظر بوده است.

نشست بررسی چالش‌های تعیین مزد 1403 در دانشگاه تهران برگزار شد.

یارانه نقدی را می‌توان از خودپرداز برداشت کرد اما این امکان برای مبلغ یارانه تشویقی وجود ندارد.

به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی، قبل از ده اسفند و احتمالا دوشنبه واریز می‌شود.

طبق آخرین گزارش بانک مرکزی که مربوط به آذر 1402 است متوسط قیمت هر مترمربع مسکن در تهران به 74 میلیون تومان رسیده که نسبت به قیمت‌های شهریور 1400 یعنی زمان شروع به کار دولت سیزدهم 2.3برابر شده است.