دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

پلتفرم ماتریکسپورت (Matrixport) پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین (BTC) می‌تواند تا ماه مارس 2024 به هدف 63 هزار دلاری برسد.

به گفته سخنگوی انجمن تایر عرضه تایر با دیگر کالاها تفاوت دارد و در اخذ تصمیم برای ممنوعیت فروش سبدی این تفاوت در نظر گرفته نشده است.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

فیش‌های عیدی بازنشستگان کارگری قابل رویت نیست.

در حالی که طی چند روز گذشته سامانه حمایت با اختلال مواجه شده بود، رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان اعلام کرد این سامانه در دسترس قرار گرفته و سرپرستان خانوار می‌توانند با مراجعه به سایت حمایت به آدرس http://hemayat.mcls.gov.ir در صورت لزوم، اعتراض و درخواست بررسی مجدد اطلاعات‌شان را ثبت کنند.

در هفته اخیر با وجود افزایش بهای انس جهانی و افزایش نسبی قیمت ارز حباب سکه کاهش پیدا کرد که علت آن هم خبر توزیع سکه‌های بانک مرکزی از 13 اسفند ماه بود.

سقف نرخ سود سپرده‌های بانکی اعلام شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به رفع مسدودی از 60 درصد حساب‌های طلافروشان، از درخواست اتحادیه برای ممنوعیت فروش طلای دست دوم خبر داد و به مردم توصیه کرد تا طلا را به صورت مصنوعات نو خریداری کنند.

استاندار همدان گفت: 515 هکتار زمین جهت احداث دو شهرک ایمان و امید در طرح نهضت ملی مسکن به شهر ملایر الحاق شد.

عضو اتاق بازرگانی ایران و چین تصریح می‌کند: در مجموع من اعتقاد دارم نرخ 54، 55 هزار تومان برای دلار، نرخ مناسبی در شرایط کنونی است.

بازار شب عید معاملات مسکن شهر تهران بر اساس مشخصات تازه‌ترین آپارتمان‌های عرضه‌شده به این بازار با تنوع نسبتا مناسبی از فایل فروش همراه است.

اروپا پس از کرونا و بحران انرژی، اقداماتی را برای حمایت از شرکت‌های کوچک انجام داده است و 5 کشور می‌توانند بهترین مکان برای راه‌اندازی کسب و کار باشند.

بازار خودرو طی یک هفته گذشته شاهد گرانی عجیب قیمت‌ها بود.

بر اساس یادداشتی که روز گذشته توسط تحلیلگران شرکت بانکداری سرمایه گذاری جفریز منتشر شد، پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که هند در آستانه پیشی گرفتن از ژاپن و آلمان بوده و تا سال 2027 خود را به عنوان سومین اقتصاد بزرگ جهان معرفی خواهد کرد.

آخرین قیمت پراید وانت در بازار اعلام شد.

نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و ارشد در پاییز امسال اعلام شد.