دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دلار روز دوشنبه با افزایش 500 تومانی به بیشترین سطح قیمت، طی سه هفته اخیر رسید.

بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور با بیان اینکه پایین نگه داشتن دستمزد باعث رکود تورمی می شود گفت: مصرف کننده کالا و خدمات کارگران هستند, فقط با تعیین دستمزد منطقی می توان تقاضای خرید و رشد تولید ایجاد کرد.

امکان انتقال سهام عدالت متوفیان و سود آن به حساب وراث فراهم آمده؛ اما اگر وارثان بخواهند تا قبل از پایان سال سود خود را دریافت کنند، فقط تا 10 اسفند برای انتقال آن فرصت دارند. در غیر اینصورت، سود سهام آنها جزو مطالبات منظور شده و تا دوره بعدی واریز سود سهام عدالت به حسابشان واریز نخواهد شد.

امروز دوشنبه 7 اسفند 1402، قیمت گوشت مرغ قطعه بندی در بازار اعلام شد.

قیمت‌گذاری دستوری در کنار دو ضلع دیگر مثلث نابودگر بازار سهام، یعنی افزایش نرخ بهره رسمی تا ارتفاع 30 درصدی و کنترل نرخ نیمایی باعث شده است، بورس تهران در وضعیت فعلی قرار گیرد. به نحوی که بازار از ابتدای بهمن‌ماه تا کنون، تنها در سه روز معاملاتی ورود پول حقیقی را تجربه کرده است.

معمولا وقتی منتظر رسیدن کالایی که سفارش داده‌ایم نشستیم و صدای زنگ در را می‌شنویم دوست داریم پیک و مامور ارسال بسته را داخل ساختمان بیاورد و مقابل در واحد مسکونی یا محل کارمان آن را بگیریم.

بنا بر داده‌های منتشرشده در سامانه اطلاع‌رسانی قیمت کالا و خدمات قیمت انواع تایر تولید داخل اعلام شد.

در حالی که شورای رقابت مرجع اصلی قیمت‌گذاری خودرو در کشور شناخته می‌شود، اما اخیراً یکی از مونتاژکاران چینی با پشت‌کردن به شورای رقابت و صرف دریافت مجوز از وزارت صمت قیمت دو محصول خود را افزایش داد. به نظر می‌رسد وزارت صمت برای بازی در زمین مونتاژکاران چینی ضربه دیگری به بازار خودرو وارد کند.

سانگ یانگ کوراندو مونتاژی پلاک شد.

قیمت دلار در شروع سومین روز هفته در حالی با روند افزایش پلکانی بازگشایی شد که به نظر می‌رسید سرمای هوا، معاملات بازار ارز را تحت تاثیر قرار دهد.

دومین ریزش بزگ بازار سرمایه در زمستان امسال سبب شد شاخص بورس بار دیگر در کف مقاومتی خود یعنی محدوده دو میلیون واحدی قرار گیرد.

تارا توربو و رانا پلاس نیمه اتوماتیک سال آینده وارد بازار می‌شوند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: تاکنون کمیسیون تلفیق درباره افزایش قیمت بنزین، نحوه توزیع آن و نیز تغییر نحوه مدل توزیع سهمیه بندی بنزین مصوبه‌ای نداشته و اساسا بعید است جمع‌بندی نهایی کمیسیون به این سمت رود که یارانه بنزین به جای پلاک خودرو به خانوار داده شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن ملی خرمای ایران گفت: در خصوص گران فروشی خرما در سطح شهر مسئولان امر و تعزیرات باید چاره اندیشی کنند. دلالان خرما را در مبدا با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمتی که در بازار عرضه می‌شود خریداری می‌کنند و متاسفانه هیچ کسی جلوی حضور دلالان در بازار خرما را نمی‌گیرد و همین باعث ایجاد نوسان قیمت در بازار این محصول می‌شود.

وراث متوفیان سهام عدالت از طریق شعب 4 بانک و دفاتر 44 کارگزاری منتخب در سراسر کشور می توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز 10 اسفند ماه سال جاری انجام دهند تا سود این سهام را تا پایان امسال دریافت کنند.

قیمت قیمت ب ام و صفر سری هفت individual vip مدل 2018 در یک هفته اخیر رشد 400 میلیون تومانی داشته است قیمت این سدان آلمانی به 22 میلیارد تومان رسید.