دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، قیمت خودرو با افزایش یک تا 10 میلیون تومانی مواجه شده است.

شایعاتی درباره اعلام میان تعطیلی شنبه 5 اسفندماه به دلیل برگزاری جشن نیمه شعبان منتشر شده است که هنوز مقامات رسمی درباره آن توضیحی ندادند.

قیمت جهانی دلار به‌طور گسترده‌ای کاهش یافت زیرا کاهش جهانی بازده اوراق قرضه را دنبال کرد.

پورشه پس از معرفی نسل جدید پانامرا، از نسخه‌های هیبرید آن با نام پانامرا 4E-Hybrid و پانامرا 4S E-Hybrid رونمایی کرد.

در حالی که اقتصاد ایران هر روز در حال تماشای ظهور پدیده‌هایی همچون کوروش کمپانی و شکل‌گیری کلاهبرداری‌های پانزی است، نهادهای ناظر و سیاست‌گذار توپ را به زمین یکدیگر می‌اندازند. به‌ویژه وزارت صمت به‌عنوان متصدی اصلی این حوزه تا کنون به‌نوعی سعی داشته مال‌باختگان را متهم اصلی توسعه چنین شرکت‌هایی معرفی کند.

نسخه تمام برقی j7 که قرار است به عنوان تاکسی تهران استفاده شود، با نام جک E50A به ایران آمده‌است.

کاوازاکی ژاپن از سری جدید موتورسیکلت‌های هیبریدی خود با نام‌های نینجا 7 و Z7 با پیشرانه 451 سی سی رونمایی کرد.

سکه‌های دو تومانی 40 سال پیش جمع‌آوری شدند.

دیجی‌کالا در چند سال گذشته برای سهولت بیشتر آن دسته از مشتریانش که نمی‌توانند برای تحویل سفارش در خانه منتظر بمانند، یا از قبل برای زمان مشخصی برنامه‌ریزی کنند، همچنین کاهش هزینه‌های ارسال، پروژه پودو (PUDO-Pick Up & Drop Off) را راه‌اندازی کرده است.

وزیر اقتصاد ضمن اعلام اینکه سال آینده تورم قطعا کمتر از امسال خواهد بود، گفت: دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در سال آینده ندارد اما برنامه‌های غیرقیمتی برای کنترل ناترازی در بخش انرژی خواهد داشت.

روزهای پایانی سال 1401، وزارت صمت با طراحی سامانه یکپارچه عرضه خودرو های داخلی بر مبنای نوبت دهی، خودروسازان را ملزم کرد تا تنها از طریق این بستر محصولات خود را عرضه کنند.

تن ماهی از جمله غذاهای ارزان محسوب می‌شد که گویا این خوراکی در حال لاکچری شدن است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حذف یارانه‌ها در صورت استفاده از اعتبار 220 هزار تومانی دولت فقط یک شایعه است.

در پی انتشار اخباری مبنی بر اخذ مجوز از سازمان حمایت توسط خودروسازان برای به روز شدن قیمت خودروها، پس از بررسی‌های انجام‌شده، قابل تاکید است که بر اساس مصوبه شورای رقابت فرایندی طبیعی رخ داده که خودروسازان پس از ارائه صورت‌های مالی و مستندات تغییرات در قیمت نهاده‌های تولید (همچون سایر کالاها)، می‌توانند قیمت محصولات خود را به روز کنند.

قیمت جهانی طلا در معاملات امروز، چهارشنبه در معاملات آسیایی افزایش یافت که به دلیل عقب‌نشینی دلار به دلیل پیش‌بینی نشانه‌های بیشتر در مورد نرخ‌های بهره آمریکا در صورتجلسه اواخر ژانویه فدرال رزرو بود.

رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: نظر به اینکه آیین‌نامه واردات خودرو جانبازان تغییر کرده و برخی جانبازان بر اساس آیین‌نامه، شرایط گروه انتخاب خودروی آنها جابه‌جا شده، لذا لازم است مجدداً ویرایش جدید صورت پذیرد.