دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی از به بروز رسانی اطلاعات رفاه ایرانیان و اعمال داده‌های جدید اقتصادی خانواده‌ها خبر داد.

در اخبار خودرو چند ماه قبل دیده شد پلاکی متعلق به دبی با قیمت 55 میلیون درهم برابر با حدود 15 میلیون دلار رکورد گرانترین پلاک دنیا را ثبت کرد.

اگر مسیری را برویم که کسری بودجه در کشور افزایش یابد بطور اتوماتیک تورم افزایش پیدا می کند و به تبع آن هر افزایش دستمزدی بخار می شود.

دو میلیارد دلار از دارایی‌های ارزی بابک زنجانی به حساب‌های ارزی بانک مرکزی واریز شده است.

سخنگوی دولت درباره تغییر زمان یارانه‌ها توضیح داد.

در حالی قیمت خودروهای گروه بهمن شامل فیدلیتی و دیگنیتی حدود 200 میلیون تومان افزایش داشته که بررسی ها از شورای رقابت، وزارت صمت و سازمان حمایت حاکی است، ظاهرا مجوز افزایش قیمت به این خودروساز داده شده است.

قیمت دلار هفته جاری را با روند افزایشی آغاز کرد، این در حالی بود که دلار، هفته پایانی بهمن را در منطقه‌ای رنج در کانال پنجم کریدور 50 هزار تومانی سپری کرده بود. برزو حق‌شناس کارشناس اقتصادی، روزهای نخست اسفند را هفته مهمی برای تعیین قیمت دلار تا پایان سال می‌داند.

شرایط فروش bac x3 توسط شرکت کرمان موتور اعلام شد.

اسنپ با پرداخت 994 میلیون تومان، در تامین هزینه ساخت زمین چمن مصنوعی فوتبال در قصرقند مشارکت کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشور جزئیات نرخ بلیت هواپیما تا پایان سال 1402 را اعلام کرد و از عدم افزایش نرخ بلیت تا پایان سال جاری خبر داد.

آگهی دعوت به جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت بیمه ملت (سهامی عام) در روزنامه ایران منتشر شد.

ایران خودرو تصمیم خود را برای تغییر قیمت یک محصول دیگر گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: در زمینه سهمیه بنزین 60 لیتر مردم تغییری حاصل نشده و بنزین با نرخ آزاد نیز به میزان تقاضا موجود است و متقاضی بر حسب نیاز می‌تواند نسبت به سوخت‌گیری اقدام کند.

رییس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد: اموال بازگردانده شده بابک زنجانی، دارایی‌های ارزی است و تماماً به خزانه بانک مرکزی منتقل شد.

قیمت طلا، سکه و ارز امروز در بازار تهران تغییر کرد.

طبق اعلام دفتر رسانه وزارت صمت، کوروش کمپانی از اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات صوتی تصویری و تلفن همراه و اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران مجوز داشته، اما از وزارت صمت مجوزی نداشته است.