دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

رییس کل اسبق بانک مرکزی خطاب به سخنگوی دولت عنوان کرد: دلار2ساله 130 درصد، یعنی 32.000 تومان افزایش یافت! کمه؟

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.06 درصد افزایش به 2018 دلار و 33 سنت رسید.

عیدی بازنشستگان کشوری واریز شد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی از تامین گوشت قرمز بیش از 3 برابر نیاز کشور خبر داد و گفت: مجموع کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید و ماه مبارک رمضان تامین شده و نگرانی وجود ندارد.

غار آکواریوم (رستوران جزیره) و متل‌های مجموعه تفریحی و توریستی بام ملایر با حضور استاندار همدان به بهره‌برداری رسید.

استاندار همدان گفت: بیش از 37 هزار واحد مسکونی، در قالب نهضت ملی مسکن در سطح استان همدان در حال ساخت است.

اول بهمن امسال، مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از قتل مادرش خبر داد.

در تازه‌ترین گزارش بانک جهانی درخصوص امنیت غذایی در سال 2023 ایران در رده پنجم بالاترین میزان تورم مواد غذایی در جهان قرار گرفته است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه اعلام عرضه سکه‌های جدید بانک مرکزی روند رشد قیمت‌ها را متوقف کرد در توصیه‌ای به مردم گفت منتظر کاهش قیمت در بازار نباشند.

سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی گفت: طبق بودجه سال 1403 در سال آینده، اگر فردی اقدام به پرداخت بدهی مالیاتی خود نکرده باشد، به صورت سیستمی و آنلاین حساب‌های فرد مسدود و مبلغ بدهی کسر و به حساب سازمان امور مالیاتی واریز می‌شود.

یک عضو اتاق ایران و چین معتقد است: با این تفاسیر، من فکر می‌کنم محدوده 54 تا 55 هزار تومان، محدوده مناسبی است.

بازار خودرو طی 24 ساعت گذشته شاهد تغییر قیمت‌ها بود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور آخرین وضعیت لایحه کاهش ساعت کاری کارکنان دستگاه های اداری را تشریح و اعلام کرد: دوفوریت این لایحه در مجلس رای آورده و در کمیسیون اجتماعی نهایی شده و بین مجلس و دولت اختلاف نظری وجود ندارد و در اولین فرصت بعد از بازگشایی مجلس این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

به منظور تسهیل در فرآیند بازاریابی و افزایش رضایتمندی بیمه‌گزاران، از ابتدای اسفندماه سال 1402 مدت زمان استفاده از تخفیف صفر کیلومتر در بیمه بدنه اتومبیل بیمه ملت از سه ماه به شش ماه افزایش یافت.

در مورد اهمیت نقش مشاوره‌ای استارت‌آپ‌های بیمه، باید گفت که محصول بیمه، چه بیمه‌های خودرویی مانند بدنه، ثالث و... یا بیمه‌های غیرخودرویی، ماهیت پیچیده‌ای دارند که ممکن است درک عملکرد آن و برقراری تناسب با نیاز بیمه‌گذار، مشکل باشد و به تصمیم سخت و پیچیده‌ای تبدیل شود.

سعیدی نماینده مردم چابهار گفت: کاهش 50 لیتری سهمیه بنزین برای سایر استان‌ها چالش جدی ایجاد نکرد اما برای استانی همچون سیستان و بلوچستان، عین ناعدالتی است.