دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا و سکه روز سه‌شنبه در پیروی از قیمت دلار کاهشی شد. قیمت سکه‌های سنگین افت کرد و قیمت طلای 18 عیار کانال عوض کرد. آیا روند ریزشی در بازار طلا و سکه ادامه‌دار است؟

قائم مقام وزیر جهادکشاورزی ضمن اعلام عرضه گسترده گوشت منجمد در سراسر کشور به واردات گوشت اشاره و گفت که روزانه بین 200 تا 300 تن گوشت گرم گوسفندی و گوساله به طور مستمر تا پایان ماه رمضان وارد می‌کنیم.

قیمت خودرو در بازار داخلی با وجود کاهش قیمت دلار، در مسیر صعودی حرکت کرد.

بورس تهران طی دو روز معاملاتی گذشته، به خوبی توانسته است از جو منفی روزهای پیشین خود جدا شود. با این وجود با قرارگیری ارزش معاملات در سطح سه هزار و 695 میلیارد تومانی کار سختی در حفظ دامنه مثبت خود دارد.

اولین شرایط فروش BAC X3 PRO از سوی خودروسازان بم اعلام شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به آمادگی برای توزیع سوخت نوروزی و توزیع کارت آزاد به اندازه کافی در جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: پیش‌بینی می‌کنیم مصرف بنزین روزانه کشور در این ایام 10 تا 12 درصد افزایش یابد.

بیست و یکمین همایش ملی تعالی سازمانی، اول اسفندماه، برگزار شد.

رییس کل سازمان امور مالیاتی گفت: برخی پیامک‌ها با محتوای خانه خالی که از طرف وزارت راه و شهرسازی برای مالیات دهندگان ارسال می‌شود بعضا حاوی اطلاعات دقیقی نیست که در آن صورت افراد می‌توانند در مراحل دادرسی مالیاتی نسبت به عدم صحت این اطلاعات اعتراض کنند.

مدیر توسعه فناوری بانک پارسیان از ارائه سفته الکترونیک با ویژگی‌های خاص به عنوان یک سند معتبر و قابل تأیید در راستای پیاده‌سازی دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیک به مردم، خبر داد.

تحویل واحدهای مسکن مهر دوباره خبرساز شده است. آن‌طور که از شواهد پیداست، دولت رئیسی در راستای افزایش آمارهای ساخت و تحویل واحدهای مسکونی، اقدام به تحویل واحدهای مسکن مهر بدون امکانات اولیه کرده است.

طبق اعلام سازمان توسعه تجارت ایران، ممنوع شد.

یک کارشناس مسکن گفت: تقاضا در بازار مسکن صفر است و انتظارات مردم برای خانه‌دار شدن به بیش‌از صد سال رسیده که البته انتظار می‌رود در شب عید کاهش قیمت مسکن را در بازار تجربه کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: یک مشاور املاک متخلف در همدان به پرداخت دو میلیارد و 700 میلیون ریال جریمه محکوم شد.

خرید بیمه شخص ثالث ضرورت دارد و نمی‌توانید از آن سر باز بزنید. اگر نگران هزینه‌های خرید هستید هم باید بگوییم که همیشه راه‌کارهای مطلوبی وجود دارند که با صرف کمی دقت و هوش، امکان استفاده از آن‌ها وجود دارد.

قیمت رانا پلاس ارتقا یافته ایران خودرو در بازار با افزایش 5 میلیونی 590 میلیون تومان شد.

در حالی گمانه‌زنی‌ها حاکی از افزایش نزدیک به 30 تا 40 درصدی دستمزد کارگران برای سال آینده است که روز گذشته در جلسه شورای عالی دستمزد، موضوع مطرح نشده است و کارگران همچنان چشم‌انتظار هستند و البته برخی هم بر این باورند که امسال پیشنهاد منطقه‌ای شدن دستمزد، نهایی نخواهد شد.