دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

بازار ارز طی 24 ساعت گذشته شاهد افزایش 1.5 درصدی قیمت دلار بود.

یک فعال صنفی گفت: پرفروش‌ترین بسته‌های برنج در فروشگاه‌ها بسته‌هایی است که وزنی کمتر از پنج کیلوگرم دارند.

معامله‌گران، رشد قیمت دلار را متاثر از افزایش تقاضا عنوان می‌کنند و می‌گویند علاوه بر افزایش تقاضا موج جدیدی از خریداران نیز به بازار ورود کرده است.

چانگان CS 35 پلاس و چانگان CS 55 پلاس قرار است به صورت گسترده در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه شوند.

قیمت دلار در دومین روز هفته رشدی بیش از هزار تومان را تجربه کرد و با روند افزایش پلکانی موج جدیدی از خریداران وارد بازار شد. کارشناسان اقتصادی در هفته‌های گذشته افت قیمت اسکناس دلار را استراحت در مسیر صعودی عنوان و روند فعلی را پیش‌بینی کرده بودند.

خودروها پس از رسیدن به روسیه از طریق کشتی به بندر انزلی انتقال یافت. اما به دلیل سختی‌های ارسال خودرو به ایران فقط یک دستگاه به ایران رسید.

سیتروئن کارین خودرویی است هرگز راهی جاده‌ها نشد؛ اما الگوی خوبی برای دیگر خودروسازها شد، حتی شاید دیدن گالری عکس‌های این ماشین کلاسیک که در زمان خود به نوعی مدرن بود، شما را به یاد خودروی سایبرتراک معروف ایلان ماسک بیندازد.

موتورسواران آلمانی می توانستند یک مسلسل را روی سایدکار آن نصب کنند و راننده می توانست چندین تریلر کوچک را به منظور تامین تجهیزات پشت موتورسیکلت بکشد.

افزایش ناگهانی حجم معاملات قبل از اعلام خبر خرید حقوق معنوی مجموعه NFT مون‌بردز توسط یوگا لبز، شک و تردیدها را درباره وجود معاملات داخلی افزایش داد.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اعلام کرد: آذرماه امسال حدود 100 هزار نفر نتوانستند سود سهام عدالت خود را دریافت کنند.

درست است که از طلا همواره به عنوان یک پشتوانه ایمن در برابر تورم یاد می‌شود، اما بالا رفتن نرخ بهره هزینه نگهداری این فلز گرانبها به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

حقوق بازنشستگان به همراه ده درصد افزایش بازنشستگان لشگری امروز و فردا پرداخت می شود.

حدود 40 سال پیش طرحی جالب درباره زرهی کردن پیکان مطرح شد، اما چندان با توفیق همراه نبود و عملیاتی نشد.

بانک پارسیان به منظور تسهیل دسترسی کاربران با افزودن قابلیت‌های جدید به همراه بانک، خدمات غیرحضوری این سامانه را توسعه داد.

افزایش قیمت اقلام معیشتی تمایل مردم برای خرید دیگر کالاها و نو نوار شدن در آستانه سال جدید را کاهش داده است.

حدود 40 سال پیش مردم ایران شاهد پیشنهادی برای خودروی پیکان بودند تا این اتومبیل محبوب زرهی شود، پیشنهادی که البته به مرحله اجرا نرسید و در همان نقطه متوقف شد.