یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

با احتساب نرخ دام زنده باید قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی و گوساله در محدوده 420 تا 450 هزار تومان عرضه شود و فروش با نرخ های بالاتر گرانفروشی است.

هزینه کارمزد پیامک برخی از بانک‌ها با یکدیگر متفاوت است و این بستگی به هزینه و نرخ پیام رسان‌ها دارد که بانک‌ها با آن‌ها در ارتباط هستند.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با اشاره به انجام اقدام تروریستی در 2 نقطه خط سراسری انتقال گاز، گفت: هم‌اکنون شبکه گاز کشور پایدار است.

قیمت پراید و پزوپارس در بازار خودرو افزایشی یافت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره اقتصاد ایران اظهار داشته است که «تولید ناخالص داخلی ایران به 81/1 تریلیون دلار رسیده است... برای پنج سال آینده، افزایش تولید ناخالص داخلی به سطح 5/2تریلیون دلار (بر اساس شاخص قدرت خرید) همزمان با پنجاه‌سالگی انقلاب اسلامی هدف‌گذاری شده است.»

چند روزی است که همزمان با اجرای طرح فروش 13 خودروی وارداتی ویژه ثبت‌نام‌کنندگان مرحله اول و متقاضیان جدید، موضوع فروش کد ملی برای ثبت‌نام خودروهای وارداتی مطرح شده است.

فردا کیا سراتو GT و کیا اپتیما k5 عرضه خواهد شد، کیا سراتو وارداتی به پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتر تنفس طبیعی 150 اسب 196 نیوتن متر و همچنین جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک AT روی چرخ‌های جلو مجهز است.

با کاهش 24 دلاری قیمت طلا در بازار جهانی، طلا به زیر کانال 2 هزار دلار سقوط کرد.

با وجود این‌که به طور معمول هر ساله در آستانه شب عید، بازار خودرو رونق پیدا می‌کرد و معاملات تکان می‌خورد، اما امسال بنا به گفته نمایشگاه‌داران، خرید و فروش در حد صفر قرار دارد.

قیمت هر کیلو بره 5 ماهه 210 هزار تومان شده، این در حالیست که قبلا قیمت آن 230 هزار تومان بود.

معامله‌گران بازار فلز زرد، محدوده قیمتی فعلی در بازار طلا و سکه را مناطق باثباتی عنوان می‌کنند و برای روزهای باقی‌مانده از هفته جاری، گردش قیمت در همین محدوده‌ها را برای بازار طلا پیش‌بینی می‌کنند.

همزمان با فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دولت از اجرای طرح فجرانه یارانه ها خبر داد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان فرصت استفاده از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی را اردیبهشت ماه سال آینده اعلام کرد.

قیمت اجاره مسکن در تهران سال 1357 در آگهی‌های اجاره منعکس شده است.

فقط در یک نمونه یکی از فروشگاه‌های اینترنتی که البته امکان خرید حضوری هم دارد خرس ولنتاین تزئین‌شده با 800 گل رز هلندی را حدود 73 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است.

در اینفوگرافیک قیمت یک لیتربنزین را در دیگر کشورها می بینید.