دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل 1400 با کارکرد 25 هزار کیلومتر 565 میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین شاهین مدل 1401 با کارکرد 20 هزار کیلومتر 600 میلیون تومان قیمت دارد.

حقوق سال 1403 حوالی 20 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

تابستان امسال سازمان هواپیمایی کشوری در بخشنامه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ کرد که پروازهای چارتری در همه مسیرهای داخلی غیر از مناطق نفت‌خیز، ممنوع است. اما در ایام کم تقاضای سفر و در راستای توسعه گردشگری جزایر کیش و قشم، از سوی سازمان هواپیمایی کشوری تصمیم‌گیری شد که پروازهای کیش و قشم از ممنوعیت چارتر خارج شود.

رئیس صنف جایگاهداران کشور اظهار داشت: در حال حاضر رقم مصرف بنزین در کشور 115 میلیون لیتر در روز است و طی دو ماه آینده رکورد مصرف بنزین در اواخر 1401 و اوایل 1402 در کشور شکسته و جابجا خواهد شد.

در صورتی که خانواده دارای یک فرزند زیر 20 سال باشند، می توانند 800 میلیون تومان وام مسکن زوجین را دریافت کرده و 160 میلیون تومان هم بابت وام جعاله دریافت کنند. مبلغ کلی وامی که به فرزندان تعلق می گیرد نیز 240 میلیون تومان است که در نهایت مبلغ این وام برای چنین خانواده هایی، 1 میلیارد و 200 میلیون تومان می شود.

همزمان با تشدید برخورد با استارت‌آپ‌ها، وزارت راه و شهرسازی اقدام به راه‌اندازی سامانه‌ای کرده‌است که به واسطه آن دولت بلیت هواپیما بفروشد؛ آن‌هم در شرایطی که تعداد بیشماری از استارت‌آپ‌ها در این زمینه در کشور مشغول به فعالیت هستند.

در هفته‌ای که گذشت، دلار تقریبا روند قیمتی ثابتی را در پیش گرفت و با وجود صعود و فرودهای ساعات معاملاتی، در سه روز پشت هم، از دوشنبه تا چهارشنبه، با قیمت 55 هزار و 250 تومان به کار خود در بازار پایان داد.

عملکرد بازار سکه و طلا در طول یک هفته گذشته، از افزایش قیمت سکه و کاهش قیمت طلا حکایت دارد.

BYD به‌زودی با رونمایی از سوپراسپرت جدیدش، برای خودروسازان با سابقه‌ی اروپایی خط‌ونشان می‌کشد.

بازار خودرو در طول یک هفته گذشته کاهش 5 تا 30 میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد.

سخنگوی هما با بیان اینکه زیرساخت‌های فنی هوایی کشور برای انجام پرواز عمره آماده است، گفت که موضوع عمره فراتر از دستگاه و صنعت هوانوردی است و مجوز عمره به هر دلیلی از جای دیگری که ما پاسخگو نیستیم، اعطا نشده است.

قیمت روز و جدید انواع خودرو کوییک در تاریخ 27 بهمن 1402 بررسی شد.

به دنبال افزایش قیمت خودروهای وارداتی مجاز برای جانبازان، عرضه خودروهای برند مرسدس بنز در سامانه یکپارچه صورت گرفته است و مدل‌های C180، CLA 180، GLA 180 و GLB 180 خودروهای متعلق به برند تجاری مرسدس بنز هستند که به زودی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

برخی از کارشناسان معتقدند یکی از عوامل انحراف جریان پول تصمیمات دولت است. بنابراین وضعیت بنیادی شرکت‌ها و ارزندگی سهام زیر سایه اخبار و تصمیمات دولت قرار گرفته است.

کارشناسان اقتصادی منطقه 31 میلیون و 500 هزار تومانی را برای سکه امامی کف قیمت این قطعه می‌دانند و برای طلا نیز منطقه دو میلیون و 750 هزار تومانی را به عنوان منطقه مهم قیمت در نظر می‌گیرند.

با وجود هشدارهای مختلف در خصوص بازار بدون متولی و خدمات پس از فروش آیفون در ایران و گسترش رویه رانتی واردات در مقابل صادرات خود حالا شاهد بزرگترین پرونده کلاهبرداری از مردم با وعده عرضه آیفون 20 میلیون تومانی هستیم.