یک‌شنبه 1 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت قیمت ب ام و صفر سری هفت individual vip مدل 2018 در یک هفته اخیر ریزش 700 میلیون تومانی داشته است قیمت این سدان آلمانی به 22 میلیارد رسید.

بیت‌کوین از مرز 48 هزار دلار عبور کرده و با شکست مانع روانی کلیدی، به خوش‌بینی بیشتر در بازار ارزهای دیجیتال دامن زد.

مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به اینکه با توجه به تداوم روند واردات و ترخیص خودروهای برقی، تا پایان سال حداقل 2500 دستگاه خودروی برقی وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی می‌شود (با توجه به اولویت‌دهی تخصیص خودروهای برقی برای تاکسی‌ها)، از عرضه دو مدل خودروی برقی با میزان داخلی‌سازی 40 درصدی در سال آینده خبر داد.

مجموع دریافتی کارگر با اولاد به 8 میلیون و 500 هزار تومان رسید. در حال حاضر و بر اساس تورم اعلامی مرکز آمار و بانک مرکزی، هزینه ماهانه سبد معیشت خانوار 3.3 نفری تا پایان آذرماه را 23 میلیون و 500 هزار تومان استخراج کردیم.

طی دو هفته گذشته حساب 400 نفر از فعالان صنف طلا در تهران و سایر شهرها مسدود شده است. این اقدام توسط بانک مرکزی و بدون اطلاع قبلی رخ داده و حتی منجر به درگیری فیزیکی میان برخی از فعالان صنفی شده است. نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز، دلایل مسدودشدن حساب طلافروش‌ها را عنوان و بررسی کرده است.

اخیرا محدودیت‌های جدیدی برای انجام تراکنش‌های کارت به کارت از سوی دولت اعمال شده است. به همین بهانه، محدودیت‌های ابزارهای گوناگون پرداخت مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس مرکز مطالعات و اطلاعات رفاه ایرانیان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از به‌روزرسانی سامانه رفاه ایرانیان و اطلاعات خانوارها پس از 2 سال خبر داد.

گزارش تحقیقی، «ارزیابی آثار سیاست ممنوعیت واردات بر اقتصاد ایران» موسسه رهنمان منتشر شد. در این گزارش، آثار سیاسیت ممنوعیت واردات کالا بر قیمت کالاها، تولید اشتغال و قاچاق بررسی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.

عضو هیات مدیره جامعه مهندسان مشاور گفت: درواقع طی 20 سال گذشته دستمزدی که به مهندسان ناظر می‌دادیم تقریبا سه برابر حداقل دستمزد کارگران بوده اما طی این سال‌ها دستمزد مهندسان را به قدری پایین نگاه داشتیم که به حداقل دستمزد کارگران نزدیک شده است.

مرکز آمار گزارش تورم نهاده‌های ساختمانی شهر تهران را منتشر کرد که بر اساس آن، تورم نقطه به نقطه از 47.3 در پایان تابستان به 41.2 درصد در پایان پاییز 1402 کاهش یافته است.

مطابق داده‌های گمرک در 10 ماهه نخست 1402 گاز طبیعی مایع شده اولین کالای صادراتی ایران از لحاظ ارزش دلاری بوده اما با 57.92 درصد بیشترین میزان کاهش ارزش صادرات را نسبت به مدت مشابه سال قبل در میان کالاهای صادراتی داشته است. همچنین هر تن از این کالا 30 دلار ارزان‌تر نسبت به سال قبل فروخته شده است.

در حالی که چندی قائم مقام وزیر جهادکشاورزی اعلام کرد که با توجه به افزایش زایش و پرواربندی در فصل بهار و تابستان سال آینده 25 درصد افزایش عرضه گوشت نسبت به سال گذشته خواهیم داشت، اما مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک معتقد است این افزایش تاثیری در افزایش جمعیت دام و عرضه گوشت در سال آینده نخواهد داشت.

تازه‌ترین گزارش گزارش رسمی دولت نشان می‌دهد که در دی ماه امسال متوسط قیمت آپارتمان‌های مسکونی فروش رفته در شهر تهران به 80 میلیون و 610 هزار تومان رسیده است.

خودروی عجیب تویوتا پرادو چینی، ساخت گرمسار در بازار ایران مشاهده شد.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور تصریح کرد: با وجود بارندگی‌های چند روز اخیر اما وضعیت مراتع برای چرای دام‌ها هنوز خوب نیست و کمبودهای پارسال جبران نشده است.

رییس سازمان امور مالیاتی از برقراری دو مالیات جدید در آینده خبر داد.