دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادی وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس بازار طلا گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و همچنین اعیاد شعبانیه، تقاضا برای خرید انواع سکه ایجاد شده که همین تقاضا منجر به افزایش حباب شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به اتمام مهلت بخشنامه قبلی درباره پروازهای چارتری کیش و قشم، این سازمان به زودی بخشنامه جدید را درباره این دو مسیر صادر می‌کند.

سایپا اطلس در خیابان‌های کشور دیده شده‌است؛ این خودرو گرچه توسط سازنده، خودرویی مستقل قلمداد می‌شود اما در اصل فیس‌لیفت سایپا کوییک محسوب می‌شود.

با توجه به طولانی شدن صدور مجوز ورود هواپیماهای ایران‌ایر به عربستان، سفرهای حج عمره 1402 لغو شد و از (28بهمن‌ماه) بازگشت وجه مسافرین آغاز خواهد شد.

براساس تورم اعلامی مرکز آمار و بانک مرکزی، هزینه ماهانه سبد معیشت خانوار 3.3 نفری تا پایان آذرماه 23 میلیون و 500 هزار تومان استخراج شده است.

پژوپارس XU7P سال سفارشی در نمایندگی 309 میلیون تومان است.

وراث سهام عدالت تا سه هفته آینده مهلت دارند سود سهام عدالت متوفی خود را دریافت کنند.

نیسان، جوک را برای سال 2024 به روز کرد تا درخشش خود را در بخش شلوغ شاسی بلندهای کوچک به دست آورد. در حالی که نمای بیرونی تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده، فضای داخلی با یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگتر، در کنار روکش بهبود یافته بازنگری شده است. از دیگر نکات برجسته می‌توان به تریم پرچمدار جدید N-Sport و معرفی مجدد گزینه رنگ زرد اشاره کرد. نیسان جوک در بازار ایران توانست جایگاه نسبتا...

پیش بینی می‌شود قیمت طلا تا محدوده 1970 تا 1960 دلار هم کاهش یابد.

تیپ جدید سورن پلاس دوگانه سوز در حال ورود به بازار است. این خودرو نمونه فول آپشن سورن پلاس CNG به حساب می‌آید.

یک تحلیل، به مقایسه دستمزد و قیمت گوشت در سال 1396 و 1402 پرداخت.

طی مطالعه‌ای، هزینه نگهداری سالانه خودروهای مختلف بررسی شده‌است.

برخی موارد استثنا هم وجود دارد مثل این که شماره بانکی آنها با مشکل مواجه می شود یا به دلایل فوت سرپرست خانواده یارانه به صورت خودکار قطع می شود. دیگر اعضای خانواده باید با مراجعه به پلیس +10 مشکلشان را حل کنند تا مجدد یارانه آنها برقرار شود.

نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: دوشنبه 30بهمن ماه جلسه شورای عالی کار با دستور کاراصلاح آیین نامه انتخاب اعضای هیأت های تشخیص و حل اختلاف و گزارش کمیته مزد برگزار خواهد شد و شورای عالی کار تصمیم‌گیرنده منطقه‌ای شدن دستمزد 1403 شده است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: قیمت کنونی هرکیلو مرغ زنده 57 هزارتومان و مرغ گرم 80 تا 85 هزارتومان است.